petek, 8. maj 2009

Želvje življenje

Dan med prazniki sem v živalskem vrtu naletela na prav prikupno družbico. Lenobno so čepele na korenini v vodi in počivale, spale...karkoli pač že. Tisto v stilu: Vse štiri od sebe.
Takoj sem se spomnila na v mapi shranjen želvji motiv ene takšne lenobne želve.

Vendar mi niti živi primerki niso v pomoč, da bi znala pobarvati želvo ali želvaka. Na ta račun je bilo že kar precej smeha, saj je za menoj že kar nekaj strašno grdih in neuspešnih poizkusov barvanja. Tale mi je še nekako uspela.
Ko sem se je lotila, pa sem v mislih imela Kristino z njeno zadnjo objavo......preproste in hitre voščilnice. To je res nekaj, kar bi rada osvojila na ta način, da se pač prisiliš izdelovati iz tistega kar imaš na voljo, ne pa da neprestano objokujem, kako jaz tega ne morem , ker nimam tega ali onega. Nekega dne bom znala. Tale mi je kar nekako šla od rok.

7 komentarjev:

  1. O, kako prisrčen želvak...je menda šele iz postelje pokukal :)
    Pobarvan je pa čisto OK! Pa tudi čestitka je super sestavljena - čisto ta prava je, da nekomu že zjutraj polepšaš dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res čestitka za lep dan . Želva je zelo simpatična in lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatična želva in lušna čestitka. Glede barvanja, ne bom komentirala, mi ne gre niti meni. Raje kot barvat naredim voščilnico brez slikce :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa fotka in krasna čestitka. Hehe, barvanje tudi mene včasih zamori. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful mi je lepa. Bobarvana in kot celota. Najbolj so mi vpeč take preprostein ne prepolne.Tina

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je - tako kot fotka iz živalskega vrta. Še posebej pa mi je všeč oblika napisa.

    OdgovoriIzbriši
  7. What a beautiful card Marika,l love the colours.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika