ponedeljek, 11. maj 2009

S pticami v nov teden

Pa je tu nov teden, novo obdobje, ki ga je potrebno nekako porisat, popisat in ga narediti svojega, vsakemu izmed nas drugačnega in takšnega, da nam bo ravno prav, ne preohlapen in ne otesnjujoč. Rada imam prebujanja v nov teden.

Za danes ne tako pogosta tehnika, ki ji ustreznega slovenskega prevoda še nisem našla. V angleščini se ji reče Spotlighting Technique . Kar nekaj sem jo uporabljala pri izdelavi novoletnih voščilnic. Pri pregledovanju motivov v moji mapi, sem ugotovila, da tele ptice samo še čakajo, da jih nekam vkomponiram. Sicer nisem imela kakšne prave ideje, ampak se mi je zdelo nekako škoda, da motiv še naprej leži v temni notranjosti mape, ko pa je vendarle tako živih barv.
Motiv je narisala M.H. Sims. Predstavila ga je na oba načina.....črnobelega in pobarvanega in kot tak je primeren za to tehniko. Še najbolj prav pri tem načinu pridejo do izraza štempiljke, saj del določenega motiva še enkrat odtisnemo, pobarvamo in to je to.
Ponavadi se dodaja zgolj samo en krog, jaz pa sem tu uporabila dva: večjega in manjšega, kar je bil zgolj samo trenuten navdih...par ptic-dva kroga.
Ozadje je moje, delno izdelana tudi notranjost (samo spodnji rob), dodan napis in pa zeleni krogci. Rumen papir sem senčila s slikarsko kredo.

Lep teden vsem skupaj....takšen kot si ga želimo in pričakujemo...brez večjih pretresov in takšnih in drugačnih iztirjanj.

4 komentarji:

  1. Zanimiva tehnika in lepa voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa novo , zgleda lepo in zanimivo.Naredila si še eno lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful card Marika.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaj novega, posebnega...čudovitega!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika