torek, 19. maj 2009

Muce in narcise

Spet zadnjih pet minut..kot bi bila najbolj zaseden človek na svetu. Meni čas kar nekam uide, prebeži, se skrije......kot včeraj, ko sem štiri ure presedela na otroškem igrišču. Narejeno in fotografirano je bilo že prej, vendar pa je zmanjkalo časa za objavo.

Prva je iz živalskega sveta in jo sestavlja prikupna mačja družina.
Delana je v 3d tehniki, del motiva treh mačk pa sem prenesla tudi v notranjost, v spodnji desni vogal. Naredila sem jo po izzivu na Everybody-Art-Challenge, ki je nosil naslov "Friends and Family".

Ozadje je iz neznanih logov. dodala sem še enobarvne papirje v rjavih in srebrnih tonih. Okoli bordure je zavezana čisto običajna vrvica, v obeh vogalih pa še dva okrasna trikotnika, ki sta prav tako pritjena s 3d blazinicami. Naokoli tiskanega ozadja sem narisala z gel pisalom križce.

Naslednja pa je delana po predlogi na ICS Sketch#16, ki jo je naredila Dawn B. Te njeno predloge so vedno pravi izziv in sploh ne vem zakaj mi niso lahke.

Pri njih vedno porabim kar nekaj časa, da se izoblikuje ideja kam in kako kaj postavit.

8 komentarjev:

  1. Brilliant cards with very cute images.
    Thanks for joining in our challenge.

    Hugs
    Iris
    EAC-Team

    OdgovoriIzbriši
  2. lovely cards all !

    Thanks for joining in the fun with ICS !

    OdgovoriIzbriši
  3. `Hi` your cards are so pretty...
    Thanks for joining in with ICS this week:)x

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW both cards are gorgeous! Thanks for joining us at ICS! Great to see you there! :)
    ♥Dawn♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Blog je prelep i prbogat divnim radovima. Drago mi je da sam ga našla. Zao mi je nisam se upisala u knjigu gostiju, ne radi link.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem prvo pomislila, da se muce igrajo z narcisami... in sem napenjala oči in šele potem videla, da gre za dve različni čestitki. Sta pa obe čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  7. What a gorgeous cards Marika.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika