nedelja, 10. maj 2009

Prvi koraki (3)-Floral Doodle

Pozdrav vsem skupaj v sončno nedeljo, ki nam obeta kar visoke popoldanske temperature, tako da trenutno premišljujem, kam naj bi nas zanesla pot. Jutri bo treba spet skoćiti na glavo v ustaljene tirnice z takšnimi in drugačnimi obveznostmi.


Za danes spet malenkost iz poglaja PRVI KORAKI, ki je namenjeno tistim, ki se z izdelavo voščilnic ne srčejujejo tako pogosto, le občasno, za kakšne posebne potrebe. Izbrala sem papirje Floral Doodle Printable Backing Paper Collection, ki prihajajo iz strani Making handmade cards. Priporočam vsem, ki se z voščilnicami ukvarjajo samo nekajkrat v letu, saj lahko dobite kakšen papir, pa tudi ideje, kako te papirje uporabiti.

Namenoma nisem gledala že narejenih voščilnic, da me to ne bi motilo pri mojih lastnih idejah. Vse štiri voščilnice imajo običajno belo osnovo in so ležečega formata. Za izdelavo nisem potrebovala nobenih posebih pripomočkov, štempiljk, barv......

Turkizno zlate želje
Pri tej prvi sem na osnovo dodala tanek papir z vdelanimi travami. Košček istega papirja sem dodala še na zlat papir in po vrhu nalepila tri izsekane zlate zvezdice, naokoli pa zavezala dve mašnji. Vse skupaj je na osnovo pritrjeno s 3d blazinicami. Od zgoraj omenjene serije papirjev sem tu uporabila samo en cvet. Izrezan je v krogu in lepljen na zeleno podlago, obrisan z zlatim pisalom za 3d učinek. Dodala sem še en krog, ki je v notranjosti prazen in pa napis, ki je lepljen na košček valovite lepenke.
Končni izdelek.

Zlato peščena simfonija
Za podlago sem tu uporabila kos darilnega papirja v peščenih tonih. Od omenjene serije papirjev sem uporabila dva cvetova izrezana v krogu, lepljena na zelen papir in obrisana z zlatim gel pisalom ter še ožji trak papirja za ozadje, ki sem ga lepila na zlato ozadje. Peščeni list sem še embosirala -vijugice z zlatim prahom. Da je spet malo drugače sem bele linije v obeh cvetovih prevlekla rav tako z zlatim gel pisalom. Dodan še naokoli bordure zavezan zlat trakec.
Končni izdelek.

Modra cvetna poljana
Tokrat je za osnovo papir iz omenjene serije.Lepila sem ga na bel list in tik ob robu okrasno obrezala z valovitimi škarjicami. Pod njim pride še nežno zelen enobarvni papir, ki sem mu na samem robu naredila okrasne bele pike s pisalom v tubi za 3d učinek, ki se pojavljajo tudi kot obroba obema izrezanima cvetovoma. Le ta dva imata v sredini: eden bel risalni žebljiček, drugi(manjši) belo razcepko. Predno sem moder papir lepila na zelenega, sem naokoli zavezala še tri vrste rahlo prozornega traku, popolnoma različne. Dodan še na napis.
Končni izdelek.

Preprosto rjavo
Za osnovo sem uporabila svetlo rjav papir, ki sem ga okrasno obrisala z bakrenim gel pisalom. Ozadje iz omenjene serije sem lepila na temno rjav papir, ki je naokoli okrasno naluknjan. Prav tako sem naluknjala zeleno rožico, rjav oblikovan del na katerega je pritrjena in pa spodnjo borduro. Preko rjavega papirja sem v treh vrsticah dodala še čisto običajno vrvico. Na zadnji strani jo fiksiramo na dvostranski lepilni trak, preko pa potem še pride 3 d trak, tako da 100% drži. Ta je od vseh še najbolj delana v plasteh (kar se tudi vidi na zgornjih fotografijah). Za dekoriranje sem uporabila še štiri izsekane zvezde in dva okrasna izrezana kartonska vogalčka zgoraj.

Končni izdelek.

Lep preostanek nedelje želim vsem skupaj.

13 komentarjev:

  1. Vau! Kako je pa to fajn videti tako razstavljeno in potem sestavljeno. :) Krasno si naredila.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo in kako lepo razloženo. Super čestitke.Pa še nova stran za papirčke, njami. Hvala !
    Uživajte v nedelji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravnost krasno!!! Sploh ne vem, kaj bi drugega dodala :)) Aja, pa hvala za povezavo!
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Your work is very beautiful and elegant!

    Greetings,
    Saskia

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne voščilnice!!!
    Imam eno vprašanje in sicer kako si naredila vijugice z zlatim prahom?
    Jaz jih delam tako da namažem štampiljko z lepilom pol pa odtisek posujem z bleščicami.
    A imaš mogoče kakšno drugačno tehniko?

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne čestitke. In hvala za povezavo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O. In ti temu praviš, da je za tiste, ki ne znajo delat? Voščilnice so čudovite.

    Mateja, lahko ti kar jaz odgovorim. Embosiranje z zlatim prahom ni glih lepljenje bleščic. Še moker odtis posuješ s posebnim prahom, ki se potem pri segrevanje stopi, rahlo napihne in prelije. To je hot embosing. Je na otočku pred časom bilo veliko govor o tem in je Kaja tudi pokazala na enem srečanj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jap Mateja ..in hvaka Suzi,
    Sem malve pomanjklivo mogoče tudi napisala. Gre za hot embosing. Posebno lepilo in posebni prahovi, ki jih segrevamo s pomočjo takšnih ali drugačnih grelnih aparatov.
    Mi je pa zanimivo tvoje pisanje, da štempiljko namažeš z lepilom in posuješ z običajnimi bleščicami. Vidiš.....to je za mene nekaj novega. To pa še nisem poizkusila .

    OdgovoriIzbriši
  9. To si pa res lepo izpeljala - krasen projekt!!! Voščilnice so prav elegantne. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  10. Wowww Marika,what beautiful,l love the colour.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh, kako so lepe! Še izbrati ne bi mogla, vse so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ful so lepe čestitke, pa prijazno, kako lepo si prikazala potopke.Tina

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za odgovor:)
    Jap zadnjič sem se malo igrala in eksperimetirala in sem prišla na idejo da bi poiskusila z lepilom stvar deluje ampak bolj z kakšnimi preprostimi motivi vijugice in podobno.:))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika