sobota, 16. maj 2009

Podaj naprej

Tole pa se je odvijalo in odvijalo....predvsem pa sem pozabila na to.

Podaj naprej

Vsa stvar se je začela v novembru, ko sem se z blogi šele spoznavala in bila močno zaposlena z izdelavo novoletnih voščilnic in raznimi darilci.

Vpisala sem se tule, pri Mravljici in na to pozabila. Ko mi je pisala, da mi je še nekaj "dolžna" sem bila več kot 100%, da gre za neko pomoto. Trdila bi to, do konca in naprej.

Potem pa....

In jaz sem se podpisala tam, sama pa nič ne vem o tem, da bi objavo posredovala na kakšnem od mojih blogov(priznam, da te dni niti nimam časa, da bi to preverjala in se opravičujem, če pa morebiti sem kje to objavila).

Bom kar od Mravljice kopirala:

Gre za idejo, da bi svet lahko izboljšali tako, da bi trem ljudem, ki to potrebujejo, naredili dobro delo, in edino plačilo, ki bi ga za to zahtevali, bi bila zaobljuba, da bodo tudi oni naredili prav to. In val dobrih del bi se širil... Torej pravilo igre je: - prvi trije, ki v svojem komentarju na tole objavo potrdijo svoje sodelovanje, v roku pol leta na katerikoli naslov na svetu pošljem doma izdelano darilce - sodelovanje pomeni nadaljevanje igrice, torej objavo njenih pravil na svojem blogu

PAY IT FORWARD

Tako!!!

Jaz sem včeraj prejela moje darilce, vendar ni bilo časa za zahvalo, ker sta svoj davek zahtevala beljenje dnevne sobe in pa zvečer za višek vsega še prazne baterije v aparatu. Mravljica hvala in stekleničke so tako prikupne (ko sem jih občudovala na njenem blogu, nisem niti pomislila na to, da se bodo takole znašle pri meni), voščilnica pa preprosto čudovita (ps.: me zanima katero lepilo si uporabljala za cvetke).

V vsaki škatlici se je skrival še sladek bonbonček, vendar so trije takoj izginili neznano kam, tako da je na fotki samo eden.

2 komentarja:

  1. Lepo darilce si dobila. Tudi sama sem se prijavila v to igro pri Mravljici in jo tudi objavila na svojem blogu, a se ni nihče prijavil. Ko mi je na enem od srečanj Mravljica v roke postisnila objemčka, sem jo kar pogledala.
    In ne prijavljam se pri tebi, ker vidim, da za to igro ni interesa, pa ne bom samo darilc iskala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam s teboj Suzy.

    Kakor bo, pač bo. Me veseli, da me je Mravljica spomnila na to in je prav, da posredujem naprej.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika