sobota, 30. maj 2009

Mirno plovbo

Predlogo za tole jadrnico je naredila Penny. Včasih se počutim kar malo "krivo", ker tako redko uporabljam njene predloge.
Predloge so renično lepe in mislim, da med njimi ni nobene takšne, ki je ne bi naredilo vsaj pet ljudi. Jaz pa res bolj poredko. Razlog pa je čisto preprost. Ko vidim njene dovršene oblike, toliko razno raznih dodatkov, ki spremljajo samo osnovo, mi je preprosto žal, da moram npr. spreminjati napis, ker pač ne želim angleškega. Se počutim, kot bi naredila kriminalno dejanje ali uničila nekaj lepega.

Tudi pri tej jadrnici sem morala prilagoditi napis. Ozadje je sicer moje, pa čeprav je zelo podobno njenemu. Je pač tako, da uporabljava isti program za obdelavo.
Okrasno borduro z jadrnicami sem prestavila v notranjost voščilnice, saj mi nekako ni zneslo, da bi jo postavila nekam na lice.
Motiv je resnično lep in prijetnih, umirjenih barvnih odtenkov. Kot še veliko drugih njenih predlog, se samo zlaganje plasti začne v piramidni tehniki in konča v 3d tehniki.
Dodala sem še satenski trak in okoli njega privezala dva morska motiva na vrvico zelene barve ter uporabila kar skozi samo lice še nekaj okrasnega luknjanja papirja.

Ker je jadrnica delana v 3d motivu, jo prijavljam na Everybody-Art-Challenge.

Tako, sedaj pa šibam na Svet otrok. Tam me mislim da zadnje čase preganja nešteto stvari: raznolikost motivov , ki so v obdelavi, oblike, rojstni dnevi, krsti.........

5 komentarjev:

  1. Luštna čestitka in lepa jadrnica. Tudi pri nas v družini je en sufer in vedno iščem take motive za njegove čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gorgeous card Marika.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card is so stunning, absolut amazing, great work.

    Thanks for joining in our challenge.

    Hugs
    Iris
    EAC-Team

    OdgovoriIzbriši
  4. What a gorgeous card!! Love everything about it.
    Thanks for joining in our challenge.
    Hugs
    Moni
    EAC-Team

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika