torek, 12. maj 2009

Čisto običajen torek

Pred kakšno uro sem dobila "napad lenobe" in trenutno nisem spodobna za nič drugega, kot lenobno posedanje tule. Le begajoče misli, ki jih je čisto preveč, me motijo.


Nastala je še ena preprosta voščilnica v čisto drugačnih tonih, veliko bolj umirjena, kot tisto danes na Svetu otrok z kompletom za Zalo.


Šablono za ovalni valoviti izrez sem sem naredila kar iz kartona: za prvo stran velika, v notranjosti manjša, že bolj okrogla.
Sredinski zeleni oval sem večkrat poštempljala, zunanjenega rjavega senčila s slikarsko kredo. Pri tej sem se odločila malo drugače, kot je ponavadi običajno: prve strani nisem barvala, pač pa sem pobarvala majhen motiv v notranjosti.
Papirji so čudoviti darilni papirji v katere sem se zaljubila na prvi pogled malo trši ter lepljeni na črno osnovo in obrezano v tanki liniji. Na sprednji strani še dva različna trakova iz organze in v njiju navidezno(drugače je lepljeno) zataknjeno pero.
V notranjosti sem umaz bel papir naokoli žgala v nepravilnih linijah in še tu dodala pero.

4 komentarji:

  1. Lušna čestitka. Čeprav , kako lahko ustvarjaš, ko te zagrabi lenoba. Jaz takrat samo razmišljam: tole bi skup pasal, tale papirček sem, tale odtis je lep,....Nastane pa takrat en velik nič.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gorgeous card Marika,l love the colours.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna čestitka. Mi je zelo všeč ta barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Na mojem blogu je nekaj zate!
    Lp
    Alenka

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika