sreda, 6. maj 2009

Raziskujem šofersko življenje


Dober dan.

Dnevi v tem tednu se mi zdi, da bežijo z nadsvetlobno hitrostjo. Mogoče je temu krivo dolgotrajno deževje med prazniki in počitnicami. Sedaj pa se vsak dan pokaže sonček in čas kar beži.

Spustila sem se na pot raziskovanja "šoferske". Tiste prave....poklicne, ne tako v vsakodnevnem življenju. Sem se včeraj zvečer, ko sem pripravljala ideje, spraševala: Je ta pot lahka ali težka?

Prav gotovo ni lahko se ves čas cjaziti po tujini, biti odvisen od naročnikov in prejemnikov, se ustavljati kjer ti je tisti trenutek dano, ločen od družine in domovine, z utrujeno hrbtenico......

Pa vendar prav vsi šoferji, ki ji jih poznam, ne bi menjali svoje poklicne poti za nobeno drugo. Le trije so v dolgih letih zamenjali svojo profesijo oz. jo z vožnjami domačih logih naredili maleč bolj znosno.
Pa dovolj besedičenja o življenju ljudi, ki jih drugače dobro poznam, na cesti pa so vedno tako zelo sami in drugačni.

Modra za nekoga, ki mu je to najljubša barva. Čeprav njegov kamion ni moder.

Preprosta 3d sličica je barvana z vodenimi barvicami. Tudi v ozadju sem posnemala kamionsko kabino in jo dodala še kot majhno sličico na prvo stran ( Ha.....trak sem speljala kar skozi dve vzmetni podložki...za vsak slučaj.....če kaj crkne ) in tudi v notranjost. Dodane še bele pike, okrasni trak in pa napis.

V pripadajočih barvah in vzorcih sem izdelala tudi notranjost.

Naslednja pa je spet digi stamp od Dustina.
Sličica je tako velika, da večinoma prekriva čudovito razgibano ozadje, ki je tokrat kar nekakšen bolj trd darilni papir. Košček sem ga odtrgala in nalepila tudi v notranjost.
Tudi tu se je v vrvico "zapletla" vzmetna podložka.

6 komentarjev:

  1. Zanimive čestitke, druga mi je malček bolj všeč kot prva. Tovornjak je res "posrečen".

    OdgovoriIzbriši
  2. Super vozniške čestitke, tudi meni je druga lepša , mi je avto bolj všeč, pa kako drvi, vse se okrog njega kadi-Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zanimivo.

    Tudi meni je druga rahlo bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, si pa čisto v avte padle. Super so!
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a beautiful cards Marika.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahha tovornjak je pa mega. Matr maš ti enih idej

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika