ponedeljek, 4. maj 2009

Happy Birthday Janet

Kot imam tri priljubljene tehnike izdelave, pa so mi zelo ljube in blizu vse ne tako običajne oblike voščilnic. Teh se je v moji zbirki nabralo že kar nekaj, vendar tele današnje med njimi še ni v tej izvedbi.
Gre za podobnost z velikonočnimi, ki sem jih delala letos, le da sem tokrat zgornje robove zaoblila.

Za sprednje obrabljanje sem uporabila meni tako ljube (največkrat) bele pike.

Janet prihaja iz bloga The Corrosive Challenege Blog in v tem tednu praznuje rojstni dan, zato je naloga narediti rojstnodnevno voščilnico.

Sam napis Happy Birthday sem dodala na zadnjo stran, ki je tokrat prav tako v celoti izdelana.....malo bolj razgibano kot ponavadi.
Happy Birthday Janet and enjoy on a holiday.

13 komentarjev:

  1. Res delaš nenavadne oblike. In to je spet eden od vzrokov zakaj so mi tako všeč tvoje voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno se rada vračam na tvojo stran. Zato, ker so tvoji izdelki res pestri po obliki, barvi in tehniki. Vsak izdelek je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se kar strinjam z Maričko. Tvoje čestitke so res nekaj posebnega. Vedno znaš papirčke, motive in dodatke tako skombinirati, da je čestitko kot celoto zelo fajn pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  4. wow this card is great!! i love the different shape of it!! thanks for playing:)
    hugs

    OdgovoriIzbriši
  5. What a gorgeous card Marika,l love the colour.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna čestitka in zanimiva oblika.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super dobre oblike je tale zelenka, pa žabica je tolk simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  8. Si ne bi mislila, da mi bo žaba na čestitki všeč, ampak tale mi pa je.. pošteno všeč, tako simpatično kuka :) Me spominja na eno zelenko lani na WCju na Korziki :)))) je ravno takole postrani kukala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh my gosh, what a fun card. The frogs are just too cute.
    Have a great day, Leslie

    OdgovoriIzbriši
  10. Waw tudi ta je zelo lepa, super tema! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakšen lušten motiv in res zanimiva oblika.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, this is beautiful! What a fabulous creation!
    Thanks for joining us at Corrosive challenges this week :)
    Vanja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika