torek, 19. maj 2009

Vsega po malem

Kot je danes raznolik in tudi nasprotujoč si dan v vseh svojih dogajanjih....so tudi današnje voščilnice. Tale prva ni popolnoma nič všeč. Naredila sem jo po predlogi in navodilih Truly Scrumptions, kjer je bil povdarek poleg predloge tudi na pikah, krogih..........
Pik je velikooooooo....takšnih in drugačnih.

Naslednja je za dva izziva.
Kot prvi Charizma Cardz, kjer je bil naslov: A Star is born.

Prav tako pa ustreza tudi izzivu na Dutch Dare Card, kjer so zahtevali modro in belo + še eno barvo. Jaz sem izbrala rumeno, da sem lahko združila oba izziva.

Osnova voščilnice je nežno modra, zvezde rezane ročno (velike) in male z štanco. Izdelana je tudi notranjost in tudi tam se pojavljajo rumene in bele zvezde na modri osnovi. Seveda so tu spet moje bele pike....v zvezdah in na samem modrem robu voščilnice. Uporabila sem še rumen satenski trak, napis sem naredila sama - računalniško.

Ozadje z vijugicami je eno od zastonjakarskih.




In tu je tretja današnja.

Sicer sem sam izziv zamudila za malenkost, pa vendarle. Tudi s to nisem zadovoljna in šlo je samo še za to, da to prekl.....predlogo naredim ali pa......


Resnično mi je bila težka.

Dva velika ovala sta mi predstavljala pravo zmedo.
Motiv je digi stamp, a sem v sami jezi pozabila od kod neki že izvira tale "zastonjkarski motiv".

Moram poiskati in shraniti.

Zadnja za danes pa je za Three Clovers Designs in njihove rože.
Barvala sem s pasteli in tudi ta motiv je digi stamp.

Na trenutke se mi je zdelo, da je preveč različnih barv, a mislim, da je na koncu kar dobro izpadlo.
Okoli motiva sem uporabila luknjanje, rožive sem naredila sama, v sredini pa so rumeni risalni žebljički.
Rožice se ponovijo tudi v izdelani notranjosti, ki so za fotografiranje kar ga jaz obladam, zelo težke in slike praviloma meglene.

18 komentarjev:

  1. Prav lepe so te rožice in mislim, da ni preveč barv. Papir , ki si ga uporabila je zelo lep .

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, wonderful card with great colors and Details. Thank you for joining us at Charisma Cardz Challenges.....

    Hugs
    Heike

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ti si spidi cestitkarica :))) Toliko naenkrat in toliko razlicnih, pa ne vem, katero bi izbrala. Mogoce narciso - se ji prav nic ne vidi, da te je kaj jezila - ali pa, hm, rozice. Ja, te so tudi superca! :))
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, vse so zelo lepe. Modre zvezdice in pisane rože so mi pa najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wowww Marika,what a beautiful cards,l love them all.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  6. you are a busy bee!!
    Beautifull cards. Gorgeous papers and great stamps.
    Thanks for joining the DDCC this week.

    xoxo karin

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous card. Love all the swirls with your stars. Great colors too! Thank you for joining our challenge this week at Charisma Cardz.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow! you have been busy some beautiful cards!! these are all GREAT!! The cupcake looks so yummy! I love the flower images too! Thanks for participating in this week's 3 Clovers Thursday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke so krasne - še bolj všeč kot ostale pa mi je tista z ovali - super postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  10. A lovely card and just perfect for our challenge. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne stvaritve ampak ta zadnja z rožami je pa zame najlepša. Krasne barve in sploh ni preveč pisano. Super!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse so krasne, ampak zadnja je pa za umret dobra.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  13. All your cards are gorgeous Maria. Thanks for joining in our TS challenge.

    OdgovoriIzbriši
  14. How beautiful your card is for TS - love the colours and image

    thanks for joining us on TS

    Dawn

    OdgovoriIzbriši
  15. These are all stunning cards - I love all your stamps! Thanks for joining in with the TS challenge!
    Beth xx

    OdgovoriIzbriši
  16. gorgeous cards Marika, I love the one you made for the challenge...thanks for joining in with the Truly scrumptious challenge this week xxx

    OdgovoriIzbriši
  17. Fabulous card Marika. Love the image and the colours you've used. Thanks for joining us this week TS. Hugs Michele x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika