sobota, 9. maj 2009

Sobotni rožni mix


Sobota se že počasi izteka. Kar dobra je bila, zanimiva, razgibana....hmmm....pa tudi malček nervozna, saj sem dve uri izgubila na neki "nebodigatreba" montaži, kjer sem že skorajda začela verjeti, da sem na tem področju s svojim znanjem prilezla do vrha in bo šlo sedaj samo še navzdol. HUH! To ni bila ravno prijetna ugotovitev. Ampak: po eni uri najdem zanič razdelilec! , vendar zadeva še vedno ne steče kot bi morala. Je morala minit še skoraj ena ura, da se pokaže da je nov kabel fuč. Jebela cesta!!!! Dve uri pa sta kar izpuhteli.

Ampak po kosilu je ostalo še časa za nekaj nedokončanih projektov.
Tale prva je bila že mišljena malo drugače, potem pa sem videla zanimivo postavitev na Just Christmas and Birthday Card, pa sem vse skupaj malo prilagodila.
Za to prvo in drugo je predlogo naredila Sue, motiv vrtnice pa pred tem narisala Mary Helen Sims. Narejeni sta v 3d tehniki.

Tokrat so vsa vzorčasta ozadja moja, dodani pa še enobarvni list od tu in tam.

Napis pri prvi je narej računalniško. Tudi sence v njem so narejene računalniško. Sem se oni dan oborožila z nekaj napis, da so za vsak slučaj pri roki.

Pri drugi sem dodala že mrežast trak in vanj zataknila bel cvet. Simbolično sem ga privezala z belo pikčasto pentljo.

Za zadnjo je predlogo naredila Bayswake(coc), vzorčasto ozadje je moje in ročno natrgano ter po tem robu senčeno z slikarsko kredo, kot tudi cvet.

Tisto rdeče v sredini je risalni žebljiček, košček natrganega in senčenega papirja pa sem dodala še v notranjost.

7 komentarjev:

  1. Wowww Marika,what a beautiful cards.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu tele vrtnice so pa zelo lepe. Tebi 3D prav odgovarja, so mi tvoje voščilnice v tem slogu skoraj najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite 3D lepotice. Težko se odločim, katera mi je najlepša... za malenkost vodi zelena ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena lepša od druge. Krasne so vse.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kako so lepe. Vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Spet ena prekrasna serija. 3D vrtnice so čisto nekaj posebnega, prav tako tvoji papriji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Great Cards! I love the colours!

    Thanks for joining us this week!

    Hugs Tanja
    (JCBC Team)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika