torek, 26. maj 2009

Čisto preprosto, le plasti

Huh...vidim, da že kar nekaj časa nisem nič objavila.
Malo odklopa ne škodi. Potepanje sem ter tja naredi svoje. No, pa ni bilo samo to. Nekako mislim, da sem se spet preveč posluževala raznih izzivov in da me je to malček zamorilo. Včeraj, ko na mizi ni bilo nikakršnega izziva, so zadeve tako gladko tekle. Porodilo se je kar nekaj idej, dve stvari sem celo naredila, le fotografirati se nočeta sami.


Pa ne s temi tremi barvnimi zloženkami.
"princip je isti, sve ostalo su samo nianse........" nekako tako prepeva neka pesem.

Barvne osnove in dodajanje barvnih nians (tokrat z okrasno izsekanimi vogali) tako na licu voščilnice, kot v notranjosti.
Zadnji barvni list je potiskan s štampilko in pripet na ostale z razcepkami(pri tisti v roza tonih nisem imela ustreznih razcepk, pa sem dala kar bele).

Nobene znanosti, nobenega odkrivanja tople vode......Mislim, da bi lahko rekla, da te sodijo v tiste resnično preproste in hitro narejene voščilnice.

8 komentarjev:

  1. Preprosto vendar čudovito! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Resnično preprost, ampak tisti izšrtancani vogali naredijo tudi svoje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosto je ponavadi najlepše. :) Krasne čestitke.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. So mi zelo všeč - lepe, preproste. Sem pa dobila še idejo kako uporabiti to štampiljko ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. What a gorgeous cards Marika.

    Hugs Riet.

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprosto- čudovito. Lepo skombinirane barve oziroma odtenki iste barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštne so- prav simpatične!
    tut pesem je fajna ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Preproste in na moč prekrasne!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika