sobota, 28. marec 2009

Zadnjih pet minut ali pa zamuda

Jap

V zadnjih trenutkih ali z zamudo se meni velikokrat dogajajo izzivi, ker je vmes še toliko tega za narediti, kaj novega poizkusit in potem se vedno nekje izgubim.

Tale je bila dela za OCC Sketch Challenge, kjer je predlogo naredila Kim Teasdale.


Prav tako pa tudi za Secret Crafter, kjer sem tudi seveda zamudila in je bila tema priljubljena barva. Ugotovila sem, da pri meni še vedno malo prednjači kombinacija modre in bele.

Potem pa še mali risar, ki je bil delan po barvni shemi za Colour Create .
Pa še novička za tiste, ki mogoče še ne veste:
David (se pravi Art hoby Kranj) začne čez približno malo več kot 14 dni prodajati znamko Copic, za začetek izvedbo Ciao, saj je to precej draga investicija in s tem tudi veliko tveganje.

Čudovit bonbonček, no, kar tri, pa bo podelila tudi Ida in sicer 3.aprila.

7 komentarjev:

  1. Spet pridna in nastali sta lepi čestitki. Moder červiček je pa ful luštkan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi, lepo sestavljeni, kot vedno pri tebi. Mi je pa prva pikico bolj všeč, zakaj pa ne vem:)
    Všeč mi je, ker pri tebi vedno vse zgleda tako zeloooo premišljeno, vnaprej pripravljeno, na milimeter postavljeno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely card Marika, love the image, I have never seen him before. Also love your flowers. Louise x

    OdgovoriIzbriši
  4. "Črviček! je prav posrečen in res lepa kombinacija papirjev.U copic praviš....skušnjave, skušnjave :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastic card Marika! A really eye-catching design and I love the image too,
    Thank you so much for joining in the Colour Create Challenge,
    Sarita xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Oj, tele so mi pa izjemno lepe. barve, postavitev, motivi. Zelo prijetno in sveže.Tina

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful card Marika. I love that pencil image - it is so unusual and cute. Beautiful layout on the card too. Thanks for joining the Colour Create Challenge.
    Sharon xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika