sreda, 25. marec 2009

Še "izzivam" samo sebe

Ja, še vedno......



Za danes izgotovljen izdelek za Three Clovers Designs za 3Clovers Thursday Challenge#5, kjer so zanimivo želeli, da se uporabi dva stara papirja, nekaj, kar se nam valja že več kot leto dni. Oh..takšnih majhnih koncev imam veliko, ne samo dva.

No, ampak voščilnica je primerna tudi za Stamp Something, kjer je rečeno takole: "Think Spring".

Metulje sem natisnila in embosirala z zlatim prahom. Ostalo je le še, da jih pobarvam(uporabila sem nekaj vodenih in nekaj gel pisal), počakam da se posuši in izrežem.
Dva stara papirja sem tudi našla. Precej stara in samo za tega z metulji se spominjam, kaj sem delala z njim, drug je bil očitno uporabljen pri enem kolažnem albumu, ker imam več majhnih kosov z različnimi vzorci, ki sodijo skupaj.

Dodala sem sem še nekaj zlatih pikic s 3d učinkom, metulje pa pritrdila s 3d trakom samo po sredini, v trupu.
Da je še bolj pomladna, je v notranjosti še nekaj rožic.

Na Charizma Cardz je ta teden Challenge#11, predloga pa:
Tale je bila zanimiva. Sem jo že naredila, fotografirala......ko pa sem jo hotela prilepit semle, sem ugotovila, da sem pozabila na tekst. Ja, ja. Tako je to, ko ti nekdo zapoveduje kako in kaj mora biti narejeno in nisi sam svoj "gospodar".
Nič, pa sem "Letela" izdelat še napis in ga dodala(s teksti imam vedno težave, predvsem mi je težko izbrati primerne besede). Še dobro, da je bilo tako, da je to dopuščalo....nekje v čisto samotnem desnem spodnjem vogalu.

Mislila sem, da mi bo zneslo z še enim izzivom, pa ni šlo.
Uporabi svoje najljubše barve. Še to sem imela težave. Rada uporabljam veliko barv, veliko možnih barvnih kombinacij. Sem kot veter, ki piha zdaj sem zdaj tja....danes mi je ljubo to, čez nekaj časa nekaj drugega. Malo sem pobrskala po spominu in ugotovila, da sem še vedno velik pristaš modre in bele.

Tako sem naredila samo skupinico takšnih papirjev...modrih in belih. Če mi bo pa tudi voščilnico uspelo narediti, pa ne vem.

9 komentarjev:

  1. O kake lepotičke, tile metuljčki so tako cotkani! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. 2 beautiful cards, thank you for using my Charisma sketch so nicely!
    Joanne x

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pa res, metuljčki so prekrasni. Saj narcisa mi je tudi všeč, ampak metuljčki so pa kar za ukrasti ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti metuljčki in iriske tudi.
    Ampak ti izzivi te potegnejo notri, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Two gorgeous cards!! Thanks so much for playing in my 3 Clovers Challenge this week!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super čestitke, ob papirjih sem pa usta pozabila zapret. Ti si res taka pridna mravljica, ki imaš res veliko idej. hvala bogu, tako pokažeš vedno kaj novega.

    OdgovoriIzbriši
  7. very pretty cards! i love the butterflies. Thanks for playing along with us at Stamp Something:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful cards Marika. I adore the butterfly card, it looks fantastic. Thanks for joining the Charisma Cardz Challenge.
    Sharon xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Fun cards...all of them! Hope you can join us this week too!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika