petek, 27. marec 2009

Ognjeni tulipan se razmnožuje

Pomladne cvetlice..........
Tele so se za materinski dan znašle na naši kuhinjski mizi.
So zunaj v naravi ali naših vrtovih, v naših stanovanjih, kot slike tako rade krasijo stene, njihove fotografije polnijo revije in druge takšne in drugačne tiskane medije. So nekaj, česar se tako zelo radi dotikamo "s pogledom" in v nas prebujajo čustva.

Še pred ognjenimi tulipani pa cvetlični aranžma za Paper Garden , Birthday Blog Bash Week 2....rože. Motiv je pobarvala moja hčera enkrat prejšnji teden, ko se je manjša skupina spet odločila "okupirati" moje že pripravljene motive in barvice. Starejša, ne mlajša. Včeraj sem ga vzela in sestavila v celoto.
Za ozadje sem uporabila tiste moje spiralaste vzorčke v dveh različnih izvedbah in jih rezala na trakove in potem lepila na enobarvno ozadje. Dodan je le še trak in za njim zataknjenih nekaj papirnih trakov.
Ko sem že pri papirjih.....Alenka čisto z lahkoto ti lahko odstopim polovične liste papirjev. Če te ne moti, da so natisnjeni na koledarjih in če ti polovica kaj pomaga. Kadar delam voščilnice ponavadi nikoli ne porabim več kot polovico, Potem me že premamijo novi papirji. Javi se mi in če te zanima, samo povej barvo ali dve.

Tokrat so postali tulipani bolj živahni, nekako kričeči....

Pri dveh sem ročno trgala zelen papir, ga malo poživila z rdečimi pikicami in lepila na oranžno ozadje, ki ima prav tako pike.

Kot bi ne bilo že dovolj pik, sem jih še dodajala. Tukaj rdeče, na eni drugi zelene. To so pravzaprav ostanki, ki nastanejo pri izdelavi registratorjev.

Obe imata dodan tudi napis, ki so mi še ostali iz prejšnjih voščilnic.
Seveda niso vse nastale tako pisane, so tudi bolj umirjene, bolj podobne tistim že narejenim in videnim. Ti tulipani so me resnično prevzeli.


Ker pa ponavadi pri večjem številu voščilnic ne ostanem zgolj samo pri njih, je tudi tokrat nastalo nekaj spremljajočega.

Škatlica, čisto majcena.
Imenuje se Ghirardelli Box in ideja za njeno izdelavo izvira iz SCS.

Preprosta in v enem kosu narejena škatlica, ki se zapira tako, da preklop zataknemo za spredaj dodan motiv, ki je samo v spodnjem delu lepljen s 3d blazinicami, v zgornjem delu pa prosto stoji.

In še za Suzy (kar tule, ker se mi zdi, da ko enkrat oddamo komentar, te teme potem več ali manj ne prebiramo, se le redko vračamo nanjo). Izzivi te res potegnejo. Samo zahtevajo veliko časa. Sedaj pa ......kadar je čas na voljo, se tega seveda poslužim. V zadnjih dneh je bilo tako. Čas mi je ostajal zaradi psihičnih obremenitev, ki ne dopuščajo kaj veliko lastne ustvarjalnosti. Rada sodelujem pri izzivih, ampak moram slučajno naleti na njih. Se pa zgodi, da me kakšna stran prav posebno pritegne in nekako čutim, da moram biti poleg. Največkrat pa se ob ogledu vseh čudovitih voščilnic, ki jih ustvarijo drugi, samo vzdihujoče obrnem in si rečem: Kako lepo...kaj takšnega jaz nisem sposobna ustvariti za časa svojega življenja. Ne s svojim pomanjkljivim znanjem, ne z minimalističnimi pripomočki, ki jih imam na voljo. Da bi jih pa prav posebno iskala in spremljala, pa nimam volje. Kot tudi ne za iskanje in spremljanje raznih bonbončkov. Kadar slučajno naletim na katerega, ga pač dodam, drugače ne. Sem bolj "lovka" na ideje. Že tako sem veliko za računalnikom (oblikovanja, seminarske, vzdrževanje spletne strani, vzdrževanje in sodelovanje na mojem forumu, popravila in nadgradnje računalnikov drugim.....). Moji otroci pravijo, da sem se "pokvarila". Včasih sem z njimi v našem omrežju odigrala še kakšno igrico, sedaj že leta ni več časa za to.

6 komentarjev:

  1. Čudovite čestitke, zelo pomladne! :) Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet šopek odlično izdelanih čestitk. Tile tulipani kar žarijo in ti jih tako dobro pobarvaš, da izgledajo , kot bi bili pravkar utrgani na vrtu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkratna serija tulipanov. :) Nekaj imam zate na mojem blogu. Pridi pogledat. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet čudovita serija..
    Marika, občudujem vso energijo, ki je v tebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ena je lepša od druga. Mi je zelo všeč pentlja na prvi.

    OdgovoriIzbriši
  6. What lovely flowers - great coloring!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika