nedelja, 29. marec 2009

V viola odtenkih



Na Three Clovers Designs je ta teden izziv Kerry's Birthday Challenge!. Hudo težko sem skupaj spravila primerne barve, prav nič pametnega nisem našla.

Takole so napisali:
That your card must have these 3 elements:
  1. A Birthday Card
  2. Must be any shade of Purple
  3. Must have Glitter

Jaz pa sem sem se znašla, kot sem se pač znašla.
Nekako rojstno dnevna je, čeprav ne s tistim klasičnim napisom, bleščice sem dodala v cvet in tudi viola obroba z gel pisalom je bleščeča.
Ker mi prav nič od viola ni bilo všeč, sem se spomnila, da lahko vsaj oba napisa odtisnem z viola blazinico.

Happy birthday Kerry

Potem pa je tu še naša Bolha. Spakirala je kovčke in nas zapustila za 10 dni, na svojem blogu pa ta čas pustila nekaj sladkega. Njen bonbonček.

Prav tako od nje, pa mislim da tudi od Suzy, pa sem dobila tudi tole nagrado
Uber amazing Blog award. Hvala.

Na otroškem blogu pa se je počasi začela dogajati Velika noč.

4 komentarji:

  1. Dobro si naredila tole viola čestitko. Meni tudi določene barve delajo teževe, na primer modra v odtenkih, viola, živo roza,...Ti obvladaš, imaš občutek za barve. Si pač super

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne glede na to ali ti barva leži ali ne, izdelek je vedno fantastičen :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je prila voščilnica, pa še bleščice se tej barvi ful lepo podajo.Tina

    OdgovoriIzbriši
  4. Great job!!! Love all the shades of purple!! Thanks for playing this weeks 3 Clover Thursday Challenge!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika