petek, 20. marec 2009

Končno imam svojo škatlo



Pa mi jo je uspelo narediti!

Nič posebnega, nisem diplomirala na njej, niti uporabljala karton, ampak za notranjost kar bel papir. Zamenjala je mojo staro in nepregledno škatlo, ki je bila zelo nizka in dolga...skratka štorasta za shranjevanje.
Dolgo sem se jo spravljala delat in ob njeni izdelavi dobila eno novo idejo, ki pa bo na realiziranje morala malo počakati, da podelam tisto, kar je potrebno in nujno.

Je bil včeraj en tak čuden dan.
Kaj vem...rahlo depresiven.

Pa nazaj k škatli. Velika je 20x13x10 cm. Pet osnov sem narezala iz lepenke (se pravi brez prepogibanja, ampak deljeni, samostojni deli). Vse to sem oblekla. Se zgoraj vidi, kako sem morala štukat. Pa ne da je zmanjkalo materiala. Pri lepljenju sem vse skupaj narobe obrnila in potem se znajdi kot veš in znaš. Saj škatla je za doma...sem si rekla.

Za notranjost sem (kot sem že omenila) zlagala običajen bel papir, le da je bil večji kot A4 format. Izmenjaje sem skupaj lepila list z dvema žepoma, vmes harmonika za dva razdelka in tako naprej. Preprosto zaradi tega, ker imam pri majhnih stvareh zelo slabe izkušnje s harmonika zlaganjem, kjer se listi na dnu kaj radi izmuznejo kam, kjer ni potrebno. Tako so mi žepi veliko bolj praktični, njihova izdelava preprosta, nobenega kompliciranja.
Zadnjo in prvo stranico sem povezala z vrvico. Za zapiralo sem naredila trak, ki je lepljen na prvo stranico. Ker osnova ni prepogibana, se preklopni del lepo zatakne v to zapiralo, brez gubanja. Da bi bil tule trak za zavezovanje, bi verjetno prav kmalu izgubila živce, saj je škatla namenjena vsako dnevni uporabi. V notranjost sem dodala še nekaj preglednih kartončkov in to je to.

Sedaj pa kuhat kosilo, da bo kaj za pod zob, ko se vrnem domov.

6 komentarjev:

  1. Super škatla, narejena čisto po tvoje. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si naredila lepo.
    In se strinjam, da je bil včeraj čisto depresiven dan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet nekaj drugačnega, izvirnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja včeraj je bil res pomladansko utrujajoč dan. Škatla je lepa , narejena malo drugače, vendar zelo uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč tvoj sistem izdelave, super je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika