sobota, 26. marec 2011

Tako moja - nov in drugačen album

Tako moja je drugi iz te serije.

Ne vem, ali to naslov vpliva ali kaj, ampak prav oba sta bila delana za deklico. Nihče me ni vprašal, če imam kaj takšnega za fantka. Pa naj bo tako! Tudi fantki še kdaj pridejo na vrsto (psttt... sploh kar imam nove papirje tudi za fantke, pa je meni vendarle vedno tako škoda vsakega novega papirja, ker potem pa te lepote nimam več).

Prvi album iz te serije sem objavila tule.

Izhajala sem iz enake osnove, vendar uporabila povsem druge dodatke, notranje vstavke, tudi nekaj papirjev sem zamenjala. Na hrbtišču sem uporabila bordo knjigoveško platno, ki je super za te zadeve.
Več fotografij tega albuma je zbrano Tukaj.
Sedaj pa delat, potem pa novim izzivom nasproti.

Mislim, da si bom za prihodnji teden zamislila teden  ..........

8 komentarjev:

  1. Oba albuma sta prečudovita - krasna izdelka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava mojstrovina. Dodelano v pikico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo, pa tako se mi dopadejo ti mini dodatki, čeveljci, metulji, voziček, rožice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepo, všečno, šikano... LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so tvoji izdelki všeč. Tile z dodatki za gospodične mične so spet krasni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so mi všeč vsi ti drobni dodaki, pa čipka, papir.Enkratno, kot znaš le ti!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika