sreda, 23. marec 2011

Okenca in gumbi

Zadnje čase se mi zdi, da samo menjam in čistim štampiljke. Lepo očiščene na kupčku, da jih vrnem v predal na svoje mesto, pa spet nekaj rabim. In tako to vajo kar naprej ponavljam.
Del teh štampiljk sem sočasno uporabljala na dveh različnih izdelkih in kar naprej jih je bilo treba čistit zaradi drugačnih barvnih nanosov. Ugotovila sem, da nujno potrebujem še en malo daljši akrilni blok, saj je od mojih le eden toliko dolg, da nanj spravim te obrobne štampiljke. Da ne govorim o tem, koliko jih je ravno za kakšen milimeter prekratkih.
Bolj kot zgornje so mi všeč tele. Ne samo zaradi same oblike, pač pa tudi, ker sem uporabila 320g karton, ki je površinsko hrapav, lepe smetanove barve. Zaradi enako dolgega okvirja ob okencu so tudi odtiski povsem drugačni.
Je pa bilo delo tokrat lažje. Okenca so tokrat izrezana z Bigshotom (uboga rezalna plošča), kar je predvsem veliko lepše. Prej sem za to uporabljala 4mm šablono iz lepenke ob kateri sem rezala s skalpelom (ampak ta je še vedno moj najboljši prijatelj). 
In potem gumbi..... Cela četica gumbov. Na koncu jih bo 675 na eni zaključeni celoti. Tu hvala bogu, da imam veliko Fiskarsovo ploščo za štempljanje, ki pomaga pri takšnih raznolikih in večjih postavitvah sestavljenih iz več štampiljk. Prvič je dovolj velika (saj veste, tista na štirih oranžnih penastih nogicah, ki ob odtisu skočijo skupaj), drugič pa ima narisano mrežo, ki je v pomoč.


Lahko bi jo uporabila seveda tudi za bordurne štampiljke, ampak postavitve iz gumbov ne smem razbijat, če želim do pikice enako postavitev na vseh izdelkih. Mogoče bi se lahko potrudila in bila toliko pridna (hmmm???), da bi pač vse poštempljala in bi potem postavitev lahko razbila, ampak .....



.... tu se postavi vprašanje o moji pridnosti in pa seveda tudi času, ki ga ni, kot tudi tem, da je to šele zgolj prvi izdelek. Nisem ravno pridno bitje, s časom sem pa tudi v tako-tako odnosih, kot pač velika večina nas vseh.

Danes je OFF dan. Potepanja, obiski .... (še otroka bosta del šole "špricala"), nabava novih kartonov, lepilnih trakov (kr neki! same trgovine, ki to sploh niso in obratujejo samo v dopoldanskem času). Držite pesti, da v eni od teh "trgovin" naprosim kake ostanke nekih plošč in jih bodo mogoče celo imeli. Saj bi jih kupila, pa niso takole v prodaji, cele palete plošč pa niti pod razno ne potrebujem. To bi bilo za kakšnih 10 mojih življenj.

8 komentarjev:

  1. Sem se kar nasmejala temu zadnjemu zapisu v tvoji objavi...Mega ustvarjalna si in mislim, da bi jih vse porabila še v tem življenju. Zelo lepe in natančno izdelane izdelke delaš, čestitam ti! Veliko ustvarjalnega elana še naprej ti želim, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, koliko enih škatel. Si kdaj preštela koliko jih letno narediš? Prava mojstrica si. In ti odtisi gumbov se mi zelo dopadejo kot tudi njihova barva. Uživajte v OFF dnevu.

    OdgovoriIzbriši
  3. HE he Tanja ..... če bi mi podarili celo paleto plošč, bi jih že za kaj porabila (npr. potem bi kupila še nosilce in naredila kakšnih 100 poličk, snežno belih, ravno prav velikih in na ravno pravšnjem razmaku(so te plošče velike 1x1,5metra). Da bi pa kupila celo paleto? Huh!!! Bom prav za hec vprašala koliko to stane. Jah no, moram poskrbeti za malo razgibanosti v teh ti. trgovinah. Zadnjič sem v eni spraševala, če bi se lahko preselila k njim. Ne vem ali so mislili, da se hočem zaposlit pri njih ali kaj, ampak so me precej čudno gledali. In potem sem hodila po tistem ogromnem skladišču in razpredala kje bi imela mizo in sedežno, kako bi se podal en velik tv zaslon.....Definitivno so sklenili, da sem verjetno malo nora :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu koliko škatlic..in gumbov in odtisov.Uživaj v dnevu na off, tudi moj bo danes en del na off... z mojo deklico, s katero moram k ortodontu sredi sl. dneva. Paše, sploh na tak lep sončen dan. Bova še malo pomartničkali kje :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. se fajn bere - OFF dan. no, jaz imam OFF teden in še malo in sem prav zadeta od ničesar :) tako, da te čisto razumem in samo želim, da se tvoji projekti dosanjajo in da najdeš vse in še več, kar bo pasalo poleg.

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj bo tvoj OFF dan točno takšen kot si ga želiš in potrebuješ!

    Škatlice so fantastični. Enostavne in zelo univerzalne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj to ni res, koliko in kako lepe škatle.
    Sama sem zadnjič potrebovala celo popoldne za dve preprosti, ti pa ......neverjetno si pridna. Čudovite so.
    Upam, da si preživela lep dan na off in dobila vse kar si potrebovala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, pa saj si ta prava tovarna!! Pridna si in sem ti seveda zato 'fouš'.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika