četrtek, 31. marec 2011

Dnevi metuljev - od 28.-31.marca 2011

PS: ta objava bo ostala na vrhu strani do petka. Za nove objave se pomaknite po strani nižje. 
Ja, prav ste prebrali: DNEVI METULJEV na mojem blogu. Nič kaj načrtovano, prav posebno planirano .... kar nekako se je zgodilo in se bo torej dogajalo še v prihodnjih dneh.

In da ne bodo pričakovanja velika, naj povem, da se bodo dogajali zgolj in samo in edino ....METULJI.
Brez načrtovanj, ampak zgolj sprotne realizacije. Ko gledam nekaj, me zagrabi nova ideja in ji samo preprosto sledim, se prepustim.

Vse štiri dni od ponedeljka do petka boste lahko puščali svoje komentarje, jaz pa bom imena vsak dan dala v neko skledo, posodo (priznam, da o tem še nisem razmišljala). V petek bom izžrebala nekoga, ki bo dobil skromen metuljčkast zavojček.
Tudi "paketek" bom sprotno dopolnjevala skozi te štiri dni. Npr.: danes bom vanj položila ODTISKE. Seveda metuljčkaste.

Vaša naloga je povsem preprosta:
  1. Pustite svoj komentar. Lahko samo 1x, lahko vsak dan. Več komentarjev, več lističev za žreb.
  2. Ni potrebno, da ste spremljevalec bloga.
  3. Mogoče bi lahko širili glas o Dnevu metuljev. In če boste to storili, mi napišite kje ste to storili. Še ena možnost več za žreb pri metuljčkastem zavojčku.

In naj še izrazim eno veliko zahvalo vsem tistim, ki me tako ali drugače spremljate, kometirate, se veselite ali jočete skupaj z menoj. Rada sem del vas.

PS: ta objava bo ostala na vrhu strani do petka. Za nove objave se pomaknite po strani nižje. 

17 komentarjev:

  1. Čudoviti metuljčkasti odtisi :) Tudi mene zadnje dni mikajo metuljčki, bi jih na vsak način rada na vse izdelke lepila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita ideja, ker so metulji res tako lepi in nežni. Kmalu bodo začeli v naravi letat na okoli :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Metuljčki, zame tudi eni izmed znanilcev pomladi, čeprav sem prvega videla že v začetku marca :-))
    K tebi vedno rada pridem na obisk, saj si zelo pridna in delavna :-)) Veliko lepega nam imaš za pokazat!!!
    Že širim glas dalje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si si to zamislila :)) in metulji so čudoviti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si se tole spomnila. Ja, metuljčki pisani, prhutavi, krhki in nežni. Naj nas obdajajo in nas popeljejo v toplo in osnčno pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nas je pa kar nekaj, ki smo ta teden metuljčkasti. Res pa je tudi, da mi delajo (papir) velike preglavice...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva ideja. Metuljčki so res tako hvaležen motiv, ki ga lahko uporabiš (skoraj) za vse ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Res zanimiva ideja. Metuljčki so pa itak krasni.:)

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa se super sliši in zelo dobro si se spomnila. Sem že dodala na desni strani svojega bloga glas o tvojih dnevih. Tile odtisi si zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Metulji so prečudovita bitjeca. Roka ne zna narisati toliko barvnih kombinacij kot jih je na njihova krila pričarala narava. Naš dom že krasijo slikice metuljčkov raznoraznih barv - je moja prvošolka čisto navdušena nad njimi.
    Tvoji Metlujčkasti dnevi so tudi že na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Veselim se vseh metuljčkastih objav v tednu, ki nas čaka!

    OdgovoriIzbriši
  12. Metulje obožujem! Spet ena fantastična stvaritev mame narave, tako kot školjke. Žal so ogroženi! Komaj čakam, da vidim, kaj vse boš ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito! Metuljčki,... krhki , nežni, pisani, lepi,... To je zelo lep poklon pomladi in materi naravi!

    OdgovoriIzbriši
  14. ♥ ♥ ♥ zanimivo, da si se odločila za metulje :)
    Meni se zdi, da so metulji še bolj znanilci tiste resnične pomladi, kot pa cvetice - ko se pojavijo metulji, je res toplo :)

    OdgovoriIzbriši
  15. o metulceki =)
    moram priznat da ko sem na svojem blogu videla da imas novo objavo"dnevi metuljev" sem pomislila da je kje kaksna razstava in kako bi se jaz tja utihotapila ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Tudi jaz obožujem metulje.Od vseh živali, prav njih največkrat uporabim na čestitkah. Doma jih imam nekaj v različnih oblikah. Prav razveselila sem se tvojih metuljastih objav.
    Daisy

    OdgovoriIzbriši
  17. Metuljev ni nikoli preveč. Nekaj sem jih že videla tudi zunaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika