ponedeljek, 28. marec 2011

Dnevi metuljev - prvi dan

Najprej hvala vsem za včerajšnji odziv na mojo objavo. Listi z imeni bodo danes romali v .... (ker še ne vem kam, pokažem jutri).
Že sami metulji so čudoviti: od tistih najlepših v naravi, pa do drugih tako ali drugače predstavljenih (slike, fotografije, voščilnice itd.). Tile "moji" so meni nekaj čisto posebnega (vidite metulje, rožice, vilinke, celo gobice .... ki pravzaprav vsi skupaj sestavljajo enega samega metulja?).
Pet različnih odtiskov je v kompletu: dva večja, en sredenj in dva manjša. Ampak čisto vsi so narejeni po istem pricipu: vse polno podrobnosti, ko iščeš in iščeš kaj bi še našel.
Sicer so pri meni že kar nekaj časa (krivec za nakup je hčera, ki se je zapičila v njih, ker so pač metulji in šele doma sva pravzaprav ugotavljali vse male podrobnosti).
Za danes, prvi dan, trije kompleti po tri voščilnice v belo črnih tonih.

Bela osnova, črni odtiski na beli osnovi in vsi lepljeni na črn papir. To je skupno vsem trem.

Saj veste da imam rada igranja s postavitvami, spreminjanji enake postavitve z dodatki .... preprosto sem zaljubljena v vse to. In ko dobim kakšnega od "teh napadov", se pač prepustim (kot sem že zapisala včeraj) in nekaj nekje v meni me vodi dokler me pač vodi.  Papirji, postavitve, kakšni dodatki(večina nisem pristaš mnogo dodatkov, sploh ne tistih, ko potem voščilnice ni več moč lepo vložiti v kuverto) .... kar frčijo po mizi. V takšnih trenutkih je težko slediti mojim mislim.



DNEVI METULJEV - PRVI DAN - ČRNO BELA SERIJA

1. Metulji 01: poleg že omenjene osnove sem za ozadje dodala reljefni pikast papir, preko pa tanek črn žametni trak.
2. Metulji 02: tokrat motiva nisem spreminjala; na vseh treh je enak; drugačnost sem dosegala z dodanimi črnimi metulji (le te danes prilagam v tisti "metuljčkast zavojček", ki bo potoval k enu od vas); dodan še napis friends okoli motiva
3. Metulji 03: tokrat večja bela osnova, ki meri 16x16 cm; za ozadje sem dodajala papirje v črno-belih-sivih odtenkih; vse tri imajo skupno tudi rožico, ki je izrezana iz trdega belega svetlečega papirja

Več fotografij črno bele linije pa lahko najete v albumu.


Lep pozdrav do jutri, ko bodo metulji.....

14 komentarjev:

  1. Zelo zelo lepa linija črno-belih. Že sami ti odtisi so tako krasni, da so povsem dovolj. Pa tudi ta druga serija, kjer so metulji črni mi je zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisem preveč pristaš ČB stvari, samo tisti velik metulj pa je svetoven. Če me ne bi opozorila na tiste drobne detaile, iz katerih je sestavljen, bi to gladko prešpricala ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč tvoja črno-bela serija teh prečudovitih bitij :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale črno bela kombinacija sploh ni kar tako. Vedno si predstavljam metulje kot živopisane in raznobarvne, tale tvoja ideja pa je pokazala, da so lahko tudi črni naravnost enkratni. Komaj čakam kaj pripravljaš v nadaljevanju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram priznati, da sem na tvoj blog kar malo pozabila. Zato sem imela sedajle veliko dela, da sem pregledala vse, kar si ustvarila od mojega zadnjega obiska. Skratka imaš zelo dobre zamisli in s tem posledično dobre izdelke. Tile metulji so pa naravnost fantastični. Sama nebi nikoli pomislila na ČB kombinacijo, ampak je res čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, Marika, spet čudoviti izdelki!!
    Sama sem te iste štampiljke kupila kak mesec dni nazaj v Memoriesu, zagledala sem se prav v te drobne detajle, o katerih pišeš, vendar še nisem prišla do izdelka.
    Tale tvoja kreacija s črno belo je preprosto fantastična, res ti gre odlično od rok! Sama na tako kombinacijo niti pomislila ne bi, zato sem z užitkom pregledala rezultat tvojega pristopa. Lepo te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo skladna elegantna serija. Po mojem okusu vodita prvi dve. Postaja vedno bolj zanimivo :), le kaj še sledi :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, koliko jih je! In eden lepši od drugega!
    Bi se pa težko odločila, katera mi je lepša... mogoče za malenkost vodi tretja...

    OdgovoriIzbriši
  9. Uhh, vse tele detajle na metuljčkih bi tudi sama spregledala, če jih ne bi ti omenila. Hčera že ve, kaj nujno rabiš :) Verjamem, da ti bo še dolgo dobro služila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Si ne bi mislila, da so črni metuljčki na črno-belih voščinicah lahko tako zelo elegantni. Lepi so ti metuljčkasti dnevi. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi, o pa še kako, črna je barva: močna, elegantna, neponovljiva. Samo bela ji še dela konkurenco.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, tudi meni so všeč metulji, pa naj bodo ČB ali takih in drugačnih oblik. Povsod obogatijo izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo nobel so te čestitke v črno beli z metulji.Lepo!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi tile v črno beli kombinaciji so super.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika