torek, 15. marec 2011

Zeleno

Nastajalo je že med vikendom. Sem si vzela nekaj časa, da sem zavrtela novo mašinco. Ojej!!! Kako mi je bilo hudo, ko sem slišala pokanje plošče (seveda ne poči). Kar groza me je bila. In potem tiste drajse, ki jih pusti na lepi, povsem prozorni in gladki plošči od rezanja. Kar na jok mi je šlo.
Sem bila prepričana, da vse kar naredim, naredim narobe, da bom vse skupaj uničila, polomila .....
Potem pa sem na netu videla, da je to povsem normalno. Ni panike! so govorile tiste, katerih video posnetke sem si ogledala. Pa mi je bilo malo lažje.

Torej zgolj malo vikend igranja, spoznavanja... Tu sem popolni laik, popolni začetnik, saj teh stvari nikoli nisem spremljala. Pa tudi vikendi so pri meni delovni (tako sobota kot nedelja) in potem pač letam sem ter tja, kakor nanese. Malo delam drugje, pa priletim domov, kaj namečem v lonce, stroje, pokukam v delavnico in spet letim. V glavi pa tudi ni prostora za kakšne posebne ideje, saj je polna misli o tem, kaj je kje narejeno in kaj še mora bit.
Potem se še rado kaj zalomi in ne pravijo zaman, da se rado dogodi, ko se kaj zalomi, da ima potem hudič mlade. Pa se je kar lomilo. Ponedeljek ... cel dan preč. Je šel v maloro.

Za računalnikom, tiskalnikom, skenerjem. Kar nekaj, kar mi ni ravno pri srcu, ampak....

Izbrala sem serijo papirjev z dodajanjem enobarvnih in moram  priznat, da sem se počutila kar precej izgubljeno. Kar nekako nisem vedela, kako naj te iz "sendviča" vzete koščke papirja porabim. Pa tudi mi ni nič kaj bolj jasno po teh prvih poizkusih.
Ampak saj bo.... nekoč že. Se bom tudi jaz načila in ne bom več tako izgubljala časa s premišljevanjem kam in kako.
 Moram pa povedat, da scor pal je pa "pesmica". Saj so tudi drugi, pa boljši, pa .... Ampak to sploh ni pomembno.
Le malo sem po domače povedano "zabremzala",  ker moram sedaj na novo prilagodit vse mere škatlic, ki sem jih prej starem načinu delanja utorov, delala nekoliko drugače. Verjetno se bo nekaj časa dogajalo, da se bom tu in tam zmotila, saj je to bila moja leta utečena rutina.

Tako. Mašinca spet počiva na polici in čaka, da jaz najdem čas za prijateljevanje z njo.

16 komentarjev:

  1. Zelo lepa serija! Živahna, pomladna,...Zdaj bo pa res že pomlad a ne?:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zadnje čase sem pošteno zmedena, pa samo preletim bloge. Zdaj sem še enkrat gledala to zeleno serijo in malo bolj natančno brala:):)Ja sem furjasta , pa pol spustim, če ni časa! In kaj vidim ,.......!!!!!Čestitke za nove mašince in scor pal. sem si vse natančno pregledala v prejšnjih objavah.
    Zdaj pa bo še več umetnin na tem blogu!
    Marika prav privoščim ti, ker si močno zaslužiš. Ti si že brez teh pripomočkov delala čudeže!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi jaz ti privoščim novo mašinco. Veliko ustvarjanja in lepih trenutkov, ko jo boš uporabljala!
    Krasna zelena serija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf Marika, čudovita zelena kolekcija ti je nastala! Čestitam ti za prve uspešne korake z mašinco! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zeleno-pomladanska kolekcija. Poznam tvoj občutek, tudi meni je srce jokalo ob prvem pokanju plošče-počaki, da se začnejo še rahlo zvijat ;). Ampak važno, da bodo tvoji izdelki še lepši in bogatejši (kokr so pač še lahko) in da boš uživala ob tem. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, sploh pa ker je bilo prvič. Sem kar podoživlajla s teboj, ker sem imela jaz enake težave. Me je kar oblilo, ko so se poznali prvi odtisi na plošči.... potem sem tudi jaz skužila, da je to normalno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, glede na videno bi rekla da se z mašinco kar dobro razumeta. To da je plošča malce odrgnjena pa ni res nič takega. Zagotavljam da deluje enako dobro kot pri prvem rezu☺ Vseeno pa ne opusti popolnoma stare rutine.. tisti pravi unikati so še vedno v naših prstih.. mašince so zgolj v pomoč☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, kako luštna zverinica ti pomaga pri delu! Vidim, da sta super kombinacija, saj so čestitke zelo lepe. Se pa spomnim, kako so se tudi meni 'lomile' plošče in zraven srce. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je fajn pogledat to zeleno pomladno kolekcijo, tako sveže deluje. Za pokanje pa nič se bat, res izgleda malo hudo ampak ni panike :))) Je pa res prav super imeti vse te pripomočke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako nazorno si pripovedovala, da sem kar "slišala" pokanje, ali kako bi se temu reklo, če nož reže po plošči. A je najbrž tako narejeno in prirejeno. Veliko uspeha pri delu z novo pomočnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. U ja srce boli ob pokanju pa se potem navadiš. Krasen izdelke si naredila, všeč mi je tista, ki ima zgiban papir in rožico na sredini. Super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pomladno eksperimentiranje in z ravnopravšnjo barvo. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  13. no saj tole pa je bilo prijateljstvo na prvi pogled... vsaj po izdelkih sodeč... so za z odprtimi usti gledat...

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa serija v zelenem, trije tulipani so čudoviti. Mašinca je super, počasi boš tudi pokanje preslišala :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. O, tudi meni se plete po glavi zelena (in sončna rumena). Krotenje mašince ti bo pa zagotovo šlo vedno bolj od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlično si tole naredila! Kako pa mašinca poka, pa ne bi vedela ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika