četrtek, 3. marec 2011

Lahkoten vstop v nov mesec

Je to napad lenobe, je pomanjkanje idej, mogoče spomladanska utrujenost......?
Kaj vem. Nekako se mi nič ne da. Še besede so nekje na dopustu ali potepu, skrite med današnje rahlo naletavanje snežink.
Sicer sem v preteklem tednu naredila kar nekaj različnih postavitev (preko 20) na eno te isto tematiko. Ampak to je vse tako.... ni kaj za pokazat.
Oranžno smetanovi toni s povdarkom na GUMBU.
Drugače pa .... danes je debel četrtek. Privoščite si

Pečeno včeraj pozno zvečer.

8 komentarjev:

  1. Saj se nam ne more vedno dati, treba si je vzet tudi odmor od idej in papirja. Spodnja slika pa zgleda slastno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Njami, njam. Še topel čaj in pojedina je tu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Postavitve in pečenje, pa ti temu praviš da se ti nič ne da in da nimaš kaj pokazati? Prav zares smo nekje taki, ki nimamo kaj pokazati☺ in lahko samo občasno (ko ukrademo malo časa) vzdihujemo in se slinimo nad kreativnostjo ostalih!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi pravimo temu petrtku pred pustom mali pust. sem bila pri mami na prvih letošnjih krofih. Ti so vsaj zame - najslajši.
    Voščitke pa so lušne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Je treba malo odmora, da se omedijo velike ideje in nato s pompom pridejo na svet! Pa vseeno si naredila preko 20 postavitev - jaz temu ravno ne bi rekla lenoba:)

    OdgovoriIzbriši
  6. :)) spomladanska utrujenost ... mene tudi daje :))) ali pa me je pičila muha CC :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. napad lenobe, je pomanjkanje idej, mogoče spomladanska utrujenost......nič od tega ni videti da bi imela ti.
    flancati pa dišijo do sem :)

    OdgovoriIzbriši
  8. wooow beautiful cards
    hugs Pia

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika