nedelja, 27. februar 2011

Projekt "Osnovna šola" 3

Pa sem uspela dokončat notranjost enega od obeh albumov. Moram priznat, da nisem zadovoljna, saj sem zaradi bolezni izgubila rdečo nit in je bilo spet tako težko nadaljevati.


devetletka -zanj

devetletka -zanj

devetletka -zanj

Kar nekaj me je ves čas bremzalo, noben papir mi ni pasal zraven drugega.... skratka vse je bilo malo čudno.
Platnica že videna. Tokrat jo dodajm samo zaradi vezave. Vezala sem z lepljenjem, trakovi pa so dodani samo okrasno. 
Tudi tale pogled je bil že "viden", vendar brez izdelane notranjosti.

6 komentarjev:

  1. Meni je pa všeč., morda ravno zaradi tega ker ni vse v enotnih barvah, osnovnošolski dnevi nikoli niso bili enaki drug drugemu in to obdobje predstavlja verjetno eno najbolj raznolikih obdobij naše poti v samostojnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkraten je, točno tak, kot mora biti! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi všeč. Pa sploh ne vidim, da si imela probleme. Po moje pa ti papirji prav pašejo skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, tudi barve so dobro izbrane. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Nič se ne vidi, da bi izgubila rdečo nit! Čudovite strani so!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti kar verjamem, da je bilo težko najti znova nit za delo. Tudi sama najraje isti dan dokončam začeto, ker je takrat ideja še sveža, do drugega dne pa nekaj že pozabim, ali se mi več ne zdi... Se mi pa zdi krasen, pisan album.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika