petek, 4. februar 2011

Nove mapice albumi

Še kar se dogajajo. Druga za drugo, različne tematike, barve....
Prva je takšna bolj univerzalna. Veliko različnih tematskih fotografij bi lahko uporabili.
Bilo je nekaj vprašanj kako delam te liste. Hmmmm.....Bom poizkušala fotografirat. Na kratko pa: naredim si kartonsko šablone za fotografije, morebite bordure in jih polagam na osnovo. Ko mi je kaj všeč, pa zadevo peljem dalje.
Tale drugi pa je prazničen. Moram malo menjat tematiko, ker drugače te lahko prehitro zabaše.
Lep podaljšan vikend vsem skupaj. Prav gotovo vas bo kam zaneslo. Moj se začne šele s ponedeljkom, saj med vikendom delam.
 Ps: sem se malo igrala z nekim novim  (za mene)  računalniškim programom.

4 komentarji:

  1. Ta zmiski mi je tako zelo všeč s temi smrekicami in vejico in ptiškom, čisto po mojem okusu :))) In všeč mi je, ko ima ptiček krilo z notami. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep albumček. Zanimiv, razgiban. Tudi meni je ptiček všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. na videz tako preprosto, pa ravno zato s tolikšnim efektom... v resnici pa s toliko detajli... čudovite kombinacije.

    lep vikend tudi tebi - ne glede na to, kdaj se začne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vedno rada pogledam, kako lepo uspeš skombinirati različne barve in oblike, da nikoli ne zgleda našareno. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika