sobota, 19. februar 2011

Delovna sobota

Jah, spet takšna, da ni prav veliko za pokazat. Kaj čem, moji vikendi so delovni, potem pa ponavadi izgubim ustvarjalni ritem. Zaključila sem tam okoli 14 ure, potem pa kosilo, pa malo počitka....
Ampak sem vseeno danes uspela dopolnit seznam ustvarjalk na Ideje in namigi, postopki. Vem, da sem še marsikaj spregledala, ampak bom popravila, če me boste le opomnili na to.
Seznam se nahaja na tejle strani. Če se ne najdete, mi prosim napišite, da dodam. Ali pa če ste tam, pa je še kakšen blog, ki bi ga tjakaj uvrstili.

Še eni malo drugačni albumi čakajo na polici, da bodo nekega dne dokončani. Nekega lepega dne.....

1 komentar:

  1. Verjamem, da bodo dočakali ta dan in se ga že vsi zelo veselimo :) Sem pokukala tudi na tvoj drugi blog in res zelo pohvalno, da si nas vse zbrala na enem mestu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika