četrtek, 5. februar 2009

Tris rožic in nekaj fimo gumbov

Četrtek danes že prikimava.
Ti dnevi bežijo še hitreje, kot so tisti v januarju.Še malo se obrnem naokoli in že bo tu valentinovo in z njegovim prihodom zimske počitnice, na koncu njih pa še pustno rajanje. Včasih imam občutek, da vse "teče tako zelo hitro", da veliko tega zamudim, gre mimo mene brez da bi imela čas zaznati, spoznati, okusiti, doživeti......

Za danes tris trisa rožic. Kakšno "spekedralo" od stavka. :(

Torej trije cvetovi povezani v celoto.

Bele osnove so prelepljene s papirji. Vzorčasti so moji, temno zelen je tiskarniški odpadek, ki jih grem občasno iskat in potem te ostanke v garaži razdelim na dva kupa in en kup znosim v šolo, za ustvarjanja v podaljšanem bivanju. Materiala ni nikoli dovolj.

Osnovni motiv je obrisan in obrezan s pomočjo kartonske šablone, ki si jih naredim. Tudi potem vsi enobarvni listič pod njim Med seboj so sestavljeni s 3d blazinicami in z njimi tudi dodani na osnovo voščilnice.

Tokrat sem barvala s pasteli.
Niso me navdušile tele voščilnice, mislim v tistem smislu, da bi se mi vtisnile v spomin. Vendar je eno izmed mojih vodil tudi raznolikost.

Zvečer pa, je nastalo še nekaj fimo gumbov. Občudovala sem jih pri Snežinki in premišljevala, kdaj neki bodo meni uspeli takšni lepotci, ki bi bili potem še uporabni.

Nič posebnega, saj sem bila tako zelo brez idej, kot že dolgo ne. A izkoristila sem priložnost, ker si je najmlajša želela narediti nekaj dodatkov za pusta in jih potisnila poleg v pečico.
Zelo pisano, vsakega po nekaj.
Ko so bili skupaj na krožniku, so v svoji pisanosti izgledali prav strašljivo, odbijajoče. Prav nič všečno.

Bomo videli, čas bo pokazal ali bodo služili svojemu namenu ali pa mogoče obležali.

3 komentarji:

  1. Uuuu, ti si pa pridna, ker si šablone narediš sama!! Sem že mislila, da so to kakšni novi nestiji za hroščka :)
    Čestitke pa so lepe, kot vedno!

    OdgovoriIzbriši
  2. zeelo luštne voščilnice, tudi gumbi niso tako slabi, kot ti praviš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Neverjetna si, ko ti uspe toliko ustvariti. In zopet same lepote, rdeča voščilnica mi je takoj sedla v srce :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika