četrtek, 26. februar 2009

En cvet (3) -Modri travnik


Pa je tu že četrtek. Nov dan. Dan za nove tri iz serije En cvet.

Roka se drži, mehurje sem predrla , očistila in namazala z medom (po nasvetu mojih forumašic). Ker se resnično počutim kot napol invalid in nimam nič pametnega za početi, sem včerajšnji večer preživela pri barvanju.

Toliko nisem barvala že 100 let. Kar iskala sem in še nek Anin zemljevid sveta pobarvala...vse otočke in vsa širna morja z vsemi njihovimi plitvinami in globočinami.

Danes nosijo voščilnice naslov Modri travnik.
Papir je nastal čisto slučajno, ko sem prenašala razne papirje sem ter tja (na računalniku seveda). Iz tistega predstavljenega z rumenimi marjetkami sem želela narediti masko, da bi mi služila za kdaj kasneje. Pa sem jo slučajno prenesla na tole čudovito modro ozadje, ki sem ga naredila za čisto druge namene. In tako je maska ostala tam in imela sem nov papir za tole serijo.

Tudi tokrat so voščilnice tri, z belo osnovo.
O ozadju sem že napisala. Lepila sem ga na bel papir in na svetlo moder. Naokoli sem prepletala papirno vrvico, vsakič drugačne barve: modro, belo in rumeno. Sem se držala barvne sheme, ki sem jo zastavila na začetku. Vse to je potem na belo osnovo dodano s 3d trakovi.

Osnovni motiv marjetke sem tokrat postavila v marjetičin okvir, ki sem ga predhodno naredila. In ko je bilo to narejeno, sem končno podobo še malenkost "poredila". Tako so ravni robovi izgubili svojo linijo in postali rahlo zaobljeni.
Ker sem vedela kaj hočem (samo na žalost ni vedno tako), sem motiv še 2x pomanjševala. Lepila sem na rumeno in modro podlago ......vse motive.

Ker videz drugačnosti poudarja barva vrvice, so motivi na vseh treh voščilnicah razporejeni enako. Lahko pa bi njihovo postavitev spet spreminjala.

Ampak to je spet tisto moje vsakodnevno vprašanje, ki me tolikokrat žene ....."Lahko bi........"
Ker so na mizi že nastavki za drugačne, sem za spremembo tale lahko bi pustila nekje na stranskem tiru.

Treba je bilo izdelati samo še notranjost.
Tudi tokrat sem se poslužila ostankov. Ker sem na prvi strani modro vzorčasto podlago zmanjšala toliko, da ostaja viden bel okvir naokoli, mi je ostalo ravno toliko tega papirja, da sem ga uporabila tu.

Podlaga je tokrat moder papir, nanj bel papir in ob robu še trak modrega tiskanega papirja.


In da ne pozabim na nagrado, ki mi jo je prijazno podelila Alenka.
Nagrada je že več ali manj obkrožila slovenski prostor in tako naj jo pobere vsak, ki misli, da na mojem blogu pušča komentarje.



11 komentarjev:

  1. Krasna trojka rožic! Me vsakič presenetiš s svojim papirjem, ko bi vsaj jaz imela kanček tvojega talenta. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepe so! Čestitke za nagradico! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. waw...delujejo tako nežno, nedolžno..kot so same marjetke:)

    čist pomladno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so in res že čisto diši po pomladi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super papir in sijajne čestitke. Trakci različnih barv- dobra ideja- enako vendar različno.Pazi nase in hitro pozdravi roko.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Proljeće stiže i kod tebe na kartama...Tako su divne nježne boje...Ideja ti je super.Svaka čast.
    LP Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne morem verjet kaj delaš iz teh ubogih marjetic. Vsakič nekaj novega in vsakič nekaj enkratnega. Tokrat so mi zelo všeč tisti barvni trakci.

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha ha ....Suzy...sedaj si me pa nasmejala do solz......"uboge marjetice"......

    Drugače pa Hvala za pohvale in takšne ali drugačne komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  9. V tele marjetke sem se pa čisto zalubla :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika