nedelja, 1. februar 2009

Ena riba, dve ribi, tri ribe........

Saj sem neki dan napisala, da grem lovit ribe....papirnate? Mislim da sem.


Ampak še pred ribami k izzivu. Moj tretji izziv (ker je sovpadal z idejo v moji glavi) in sicer za Cupcake Craft Challenges, kjer je naslov 3-2-1 challenge in zahtevajo tri papirje, dva dodatka in en trak.

Ravno to mi je ležalo na mizi od včeraj zvečer, vendar sem nekako še iskala možnosti, potem pa vse skupaj pustila in samo sestavila skupaj.

Papir z krogci je ovojni papir, modrega z metulji sem naredila sama s potiskom z modro blazinico, barva šampanjca pa je teksturni, kupljen v Artu v Kranju. Dva majhna medaliona sta spet iz serije FSS medalionov.
Dodan še moder trak, v notranjost pa sem v spodnjem desnem vogalu natisnila še nekaj metuljčkov.

Sedaj pa k RIBAM.
Idejo za ribe sem dobila tule. Seveda jaz ne bi bila jaz, če ne bi iz tega poizkušala narediti še nekaj izpeljank.
Razen temno modre, so vse vse osnove bele in nanjo lepljen moder papir, potem pa.....kot sem že napisala.....različne izpeljanke. Ena riba, dve ribi, dno, brez dna, trave ali ne, delno izdelane notranjosti.
Ostale posamezne fotografije pa lahko najdete v albumu.

Lep preostanek nedelje vsem skupaj in hvala vsem, ki prebirate moje bloge.




7 komentarjev:

  1. Nice cards - thanks for joining in this week. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. gorgeous cards - really love the fishy ones!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ribice. Prav všeč so mi take okrogle. :) Pa hvala, da sodeluješ v mojem bonbončku. Sem pa videla na enem blogu, da si zadela en blog candy. Čestitke in upam, da si opazila, da ti nagrada ne uide. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva je tako lepa, nežna.. ribice pa se mi zdijo prav razposajene :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Nataša...sem videla in bila močno presenečena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšno lepo čestitko za izziv si naredila :) Pastelna :)
    Veliko sreče!

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, so lušne ribice:)))

    zadnje čas so mi strašno všeč okrogle oblike...pojma nimam zakaj:))

    upam, da mi tale tvoja ideja pride kdaj prav:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika