četrtek, 19. februar 2009

Dva izziva v iskanju novih idej

Prvi je za Stamp Something kjer je bila tema Nekaj čokoladnega. In sem se spomnila, da moram dokončati tisto mojo rjavo velikanko z škatlo bonbonov. Pa sem ta projekt dokončala.
Prvo original slikaIn še dokončano:
Ko je bilo to postorjeno, pa sem se lotila še izdelave za Friday Sketchers, kjer je bila takšna predloga.
Sem že omenila, da imam težave z izzivi? Ja, imam.
No, nastalo je tole.

Voščilnica je velikosti 14,5x14,5cm z pripadajočo kuverto in izdelano notranjostjo.
Barvala sem z pasteli, vendar zelo na hitro, ker je pri meni z izzivi tako, da če ga ne naredim takoj, ga ne dokončam nikoli. Žalostno, vendar resnično.

Osnova je bela. Pikčasto ozadje mi je ostalo od albumov, zeleno je moje, ostalo so enobarvni papirji.
Rožice so rezane ročno in v tisto v desnem spodnjem vogalu dodan napis.

Ena izmed rožic pa se pojavi tudi na ovojnici, v notranjosti pa zgolj tiste natisnjene. Rožice sem pritrjevala s 3d trakom.
Rumena kroga v dveh sta barvna risalna žebljička. Mi je tako odgovarjalo zaradi barve, kot tudi velikosti.


Ps: moram predelati moj stranski menu, ker zaradi pomanjkanja časa nisem na tekočem, kaj se dogaja in se bojim, da bi zamudila kakšno lepoto naših slovenskih blogov.

1 komentar:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika