četrtek, 19. februar 2009

Gumbi, mašnje in kolaček

Pri Charizma Cardz pa so želeli takšen ali drugačen kolaček, torto....
Ne vem zakaj, ampak tale mi ni šla "od rok".

Uporabila sem pet različnih papirjev na beli osnovi. Motiv kolačka sem barvala z gel kovinskimi barvami v tubi. Z istimi barvami so izdelani tudi napisi.

Pikčasto ozadje je dodano na rahlo rumeno in lepljeno na osnovo. Ozadje s kolački na roza, spodaj obrezano v valovitem robu in občrtkano. Naokoli sem zavezala pentljo. Osrednji motiv kolačka je v spodnjem delu lepljen z lepilnim trakom, v zgornjem pa s 3d blazinicami. Na koncu sem dodala samo še roza cvetek in ga okrasila z gumbom, ki pa na sliki izgleda veliko temnejši, kot je v resnici.



Rdeče bela, rože, gumbi in mašnje.....

Velikost je tokrat amerikanka, osnova in kuverta pa kar kupljena nekoč (že davno tega), mislim da v Hoffru.
Pravzaprav sem jo naredila za izziv na Dutch Dare Card, vendar pa ne vem, če nisem že rahlo prepozna. Ampak saj to je vseeno.

Mašnjice v zgornjem in spodnjem robu...bele in preko, skupaj z gumbom zavezana še tanka trdeča mašnjica.
Gumb je dodan še v eni od rožic in prav tako mašnja. Majhen bel pa se skriva še v spodnjem levem vogalu.
Rožice sem ročno rezala in jih okrasila s pisalom v tubi za 3d učinek. Dve sta tudi v notranjosti, bela pa na prvi strani kuverte.


4 komentarji:

  1. Spet dve krasni čestitki. Sploh druga v rdečo beli kombinaciji je čudovita.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa čestitke za še en bonbonček. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. O hudiča!!!
    Hvala Nataša. Kadar me ni doma, nisem z ničemer na tekočem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale rdeče bela kombinacija je res enkratna in tiste bele pikice prav lepo popestrijo. Prav lepo razgibano mi deluje in prav taka, da pogreje srce. Lp!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika