četrtek, 12. februar 2009

Pofočkana....tokrat s fotografijo

Pofočkali sta me Nina in Suzy.

Igra je preprosta.
* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo

* in izberite ŠESTO sliko

* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat

* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu

No, pa šesta slika iz šeste mape:
Huh!!!
Igra je res preprosta, a tudi stresna. Ugotovila sem, da je v mojem računalniku preko 300 fotografij takšne in drugačne hrane in da so fotografije tako slabe, da......

Na fotografiji so palačinke brez jajc in mleka, napolnjene s skutno zeliščnim namazom. Imajo pa "starost" (11.7.2006), tako da jim je rok trajanja že potekel :)
Ena mojih malic, ki je nastala v takšnem in drugačnem raziskovanju zdravega prehranjevanja in predvsem v povezavi z Montignacovim načinom prehranjevanja.

Pofočkam????
Je še kje kdo, ki ni pofočkan?
1.Rastlinica
2.K
3.Hali
4.Gordy

Hja, do toliko sem prišla, za kaj več pa trenutno ni v moji glavi prostora.

Dodajam še nekaj bonbončkov:
Scrap- Creations žreba 14.februarja.
Sharon blog žreba prav tako na Valentinovo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika