nedelja, 15. februar 2009

Darilni aranžma kot voščilnica


Že nekaj časa nazaj (kar v tednih pred novim letom) sem se lotila izdelave teh dveh predlog. Sličici sem našla v neki spletni trgovini, kjer prodajajo razne darilne aranžmaje ali jih aranžirajo po želji. Tile dve sta pritegnili mojo pozornost.

Prva je v prevladujočih zeleno rdečih tonih. Tudi kar nekaj pik se pojavlja: v tiskanem papirju, na zelenem papirju, kjer so natisnjene z štampiljko, v mašnji na osnovni sličici in bele pike kot obroba osnovnega motiva, narejene s pisalom v tubi za 3d učinek.
Okoli zelenega potiskanega ozadja(potiskano prav tako z zeleno, vendar ne vem če fotografija to pokaže) sem zgolj dodala tri barve satenastega traku.

Naslednja je v rjavih tonih.



Ta je velikosti 14,5x14,5 cm. Osnova voščilnice je bela in ima izdelano tudi notranjost.

Malce sem se spet poigravala z računalnikom in poleg piramidne predloge izdelala še okrasne bordure in pa pripadajoči napis.

Ostali uporabljeni papirji so enobarvni, robovi občrtani z gel pisali, večji rjav pa še rahlo potapkan z rjavo barvo.

Rožice ob robu in v notranjosti so natisnjene. Tekstilne rožice ob napisu pa zamazane z blazinico za štampiljke.

Le še kanček rjavega traku okoli bordure in to je to.
Majhna sličica in še en napis sta ostala za okrasitev kuverte, ki pa je še nisem uspela narediti, ker je prvo treba narediti prostor za te velike pole papirja.
Takole izgleda notranjost.

Lep preostanek nedelje vsem skupaj.

3 komentarji:

  1. Tvoje čestitke so vedno nekaj posebnega, neponovljivega. Všeč mi je, kako združiš en kup igranja z računalnikom in papirjem.
    Tvoj blog je vedno luštno pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Voščilnica v rjavih tonih je enostavno fantastična ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta zeleno rdeča ni v mojih barvah, čeprav je lepa. Bi pa zato takoj posvojila ta drugo. Wauuuu!!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika