sreda, 25. februar 2009

En cvet (2) -Iskreno prijateljstvo


No, k sreči so bile tele rožice, ki sem jih uporabila, že izrezane. Tako mi je ostalo samo še sestavljanje, kar ni tako problematično.

Osnova je ostala bela. Prvo sem jo prekrila z zamazano rumenim papirjem in preko tega ožja trakova tiskanega (tu sem uporabila tisti papir, ki sem ga predstavila v včerajšnji objavi).
Osnovni motiv je lepljen na rumeno in potem modro ozadje, prav tako napis. Oba sta na osnovo dodana s 3d blazinicami.

Kako izgleda tole moje delo?
Na mizo si postavim vsega po tri.....od osnove, pa tja do zadnjega delčka (kolikor jih pač že je na eni voščilnici). Če vidim, da mi kosi dopuščajo dosti prostorske spremenljivosti, potem za obrobljanje uporabim enake barve (tako je bilo v tem primeru). Pri takšnem načinu me nikoli ne zanimajo razni končni dopolnilni koraki, kot je občrtavanje, okrasno luknjanje in podobno. Vidim zgolj samo možne postavitve.

Dodane so še tri izrezane rožice, ki sem jim puščala nekoliko belega robu, ena večja in dve manjši. Tako mi je ostalo več maneverskega prostora za postavitve, ki bi jih lahko bilo še kar nekaj. Tudi rožice so dodane s 3d blazinicami.

Kot prejšnje tri, imajo tudi te tri izdelano notranjost.
V temle primeru notranjosti nisem posebej načrtovala, pač pa sem že pri rezanju osnovnega vzorčastega papirja računala na to, da bo nekaj malih ostankov. Tako je notranjost tokrat umazano rumena, spodaj pa dodan ozek trak ostanka vzorčastega papirja, ki sem ga lepila na modro ozadje, da sovpada z barvami ospredja.

2 komentarja:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika