sreda, 4. februar 2009

Modri krog


Zloženi krog v stilu harmonike zlaganja je v takšni ali drugačni izvedbi že kar nekaj časa krožil naokoli. Prvo osnovo (se pravi zložen krog) sem imela narejeno že nekaj časa, vendar pa je nikakor nisem znala vkomponirati na voščilnico. Večkrat ko mi je pogled zdrsnil nanjo, manj mi je bilo jasno, kako naj bi zadevo izpeljala. Šele ko sem začela zlagati tiste večje kvadratne voščilnice, mi je bilo jasno, da to pa je nekaj, kjer bi lahko poizkusila uporabo.

Tole je tisti prvi krog, ki je bil že dolgo zložen in sestavljen skupaj. Na čudovit moder papir (ovojni papir) sem naletela v eni od knjigarn in seveda je moral domov z menoj. Sprva so me premamili njegovi prelivajoči modri odtenki, potem pa sem še ugotovila, da je na drugi strani samo zrnato moder.
Še bolj mi je postal všeč!

Nastale so tri voščilnice velikosti 14,5x14,5cm s pripadajočimi kuvertami. Je pa zanimivo, da sem te tri delala v obratnem vrstnem redu, kot delam ponavadi: najprej notranjost, kuverta in detail na njej in šele potem sama voščilnica. Zakaj tako?....ne vem. Mi je pa bilo prav malo čudno. Kot bi nekako hodila vzvratno.
Vsaka je malo drugačna, pazila sem le, da se simbolično ujema notranjost, kuverta in sama voščilnica. Vse ostalo se je odvijalo čisto spontano, brez pravega načrtovanja.

5 komentarjev:

  1. zelo so lepe, nekako se mi prva najbolj dopade, všeč so mi ker so zelo drugačne.

    OdgovoriIzbriši
  2. zanimiva voščilnica, ki pa verjetno ni primerna za pošiljanje po pošti??'

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno sem občudovala tvojo hiperaktivnost in sposobnost, da se vedno lotiš reči v večjih količinah :) Pa so kljub temu lepe za pogledat, pa še vsaka je drugačna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za Ireno:
    Krogi so neverjetno trdni, saj je njihova sredina, kjer pridejo stiki papirjev skupaj...trdni kot "kamen". Torej bi prvo moral uničit to sredino, da bi ti uspelo pomečkati krog. Definitivno manj "občutljiva" za pošiljanje, kot npr.kakšna druga stvar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika