sreda, 7. julij 2010

Vodnjak želja

V mojem ni nikjer  videti lučke, ki bi jo lahko prižgali. Pa vendar bi se k njemu prav podala kakšna lanterna ali pa mogoče bolj po mojem okusu  -bakla. Kako se papir spremeni v čudovit vodnjak, kjer gori lučka, da vse lepe in dobre želje lažje najdejo pot do njega, pa si oglejte na Vladkinem blogu v tejle objavi. Moje dva sem ravno pobarvala, ko sem opazila Vladkino objavo in spet in znova spoštljivo priklonila tistemu, kar zna ustvariti samo ona.

Čisto preprosto sestavljeni voščilnici....
Nekako sem čutila, da Moram pobarvati ta vodnjak, da moram vanj vdahniti malce življenja, da ga napolnim z željami, ki jih trenutno res ni malo in sploh ne tako nepomembnih.
In največ jih je trenutno vezanih na zdravje, na ugoden razplet za vse nas, na to, da mogoče otroka letos pa le nekaj imata od počitnic(vsaj nekaj, saj nas je tale bolezen tudi finančno dotolkla).
Preporosti postavitvi, barvano z akvarelnimi barvicami, digitalni motiv pa prihaja iz Beccy Place. Ima čudovito zbirko digitalnih motivov, da se človek prav težko odloči kje bi začel, se lotil.

Danes držite pesti. Ponovno moramo lazit okoli zdravnikov.

Klara 3 -Čudna pota usode

5 komentarjev:

  1. Prekrasen vodnjak. Naj izpolni čimveč želja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Marika hvala za lepe besede in za vse pohvale, zelo dobro denejo ;) Kot že rečeno, očitno imava neko ustvarjalno povezanost in tolikokrat razmišljava o podobnih stvareh ;) Zelo mi je všeč ta motiv in všeč mi je, da si mu prepustila osrednje mesto in nisi dodajala še ne vem koliko stvari. Zelo lepo.

    Upam in držim pesti za vaše zdravje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vodnjak že vodnjak, ampak čisto drugačen kot od Vladke. Na drugi način čudovit in čisto neprimerljiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super motiv, ki si ga lepo pobarvala in skombinirala!Obe čestitki sta mi zelo všeč!Hvala za link do brezplačnih digi štempiljk!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojej! Držim pesti, da je vse v redu in da zdravniki ne bodo več potrebni. Čestitki sta pa rkasni. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika