nedelja, 4. julij 2010

Moja meseca ali...KLARA

Julij in avgust sta že od nekdaj moja meseca. Ko sem bila majhna (še pred vstopom v šolo), sta bila to meseca, ko sem bila od ranega jutra  pa do poznega večera na bazenu. Pa čeprav nisem znala plavati. Hitre in kratke malice pri stari mami, ki je živela tik poleg bazena (prerezan in posoljen paradižnik ali na hitro zmočen kos kruha in posut s sladkorjem.....za več nikoli ni bilo časa), so bile edine, ki so me premamile proč od vode, vrveža....
Tudi ko sem odraščala in postala problematična smrklja, sta bila to moja meseca: potepanja, zabave, kartanje, izleti...Tudi z lastno družino se ni kaj dosti spremenilo. Moja meseca me vedno povsem spremenita. Nikoli ne vem kam me bo "zaneslo", kaj se bo dogajalo.....enostavno se prepustim toku, da me nosi. Skupaj z reko nedaleč proč od nas ob kateri preždim nešteto ur. Čeprav sem letos v moj čas zaplula s 101 težavo, se vseeno nekako počutim svobodnejšo, lahkotnejši je moj korak.
Moja meseca.........

V naslednjih dneh bom dodajala eno mojo zgodbico, ki je nastajala prav v teh dveh mesecih pred nekaj več kot 20 leti (posvečena moji drugorojenki). Začne se s klikom na spodnji link (počakati je potrebno kakšne 4sec. da se naloži).
Klara -Uvod

3 komentarji:

  1. Tujkajle pustim sled potem pa hitim naprej na zgodbico ... saj veš kok sem firbčna ... hahahha ... prav všeč mi je tvoj come back v vintage vode ... tako prejšnja kot ta sta prelepi ... zdaj pa hitim ;o) ... se mi že orng mudi ... ta firbec ... hahahha

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživaj kolikor se da v svojih dveh mesecih in upam, da vas bodo vse težave nehale pestit.

    Zelo lepo čestitko si naredila, taka prava starinska.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo všečna voščilnica. Uživaj v svojih mesecih. Tudi s Klaro, jaz mam tudi eno doma :) in ni nikoli dolgčas. Branje je pa super - izdaš kaj je to zaena knjiga al gre celo za tvoje delo?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika