ponedeljek, 12. julij 2010

Šabloniranje

Po vročem vikendju spet tule, z novo objavo in tudi tokrat spet malo drugačno. Gre pravzaprav za igranje.
Otrokom sem namreč kupila že dolgo nazaj dve šabloni za risanje. Nikoli jih ne uporabljam. Ampak.....ko rišejo oni pri meni v delavnici, potem ....jah potem moram tudi jaz.
Pa mi je bilo potem škoda zavreči te simpatične, a kar precej velike motive. Zato sem za osnovo vzela kar podlago velikosti amerikanke.
športnikv modrem, v kopalkah, mornar

Še 7.del Klare.....tokrat Poroka.

3 komentarji:

  1. Sem imela neke težave s komentarjem, upam da se ne bodo sedaj podvajali. Meni so všeč te tvoje čestitke, ti fantiči so prav lušni.

    OdgovoriIzbriši
  2. hmmm ... zanimivo ... šablone imate za risanje takih malčkov? Super ideja :)


    Ker fuul pridno komentiraš na mojem blogu, ti podarjam nagradico :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika