sreda, 28. julij 2010

Trojke

Zadnje dni sem bolj "dirkaško" naravnana, pa se vseeno še kdaj kaj tudi dokonča.
Kot tale ...ena od trojk....(ostale še čakajo na kakšno drugačno inspiracijo, za katero nikoli ne vem, kdaj bo prišla). Neki dan sem namreč ugotovila, da imam vse polno manjših, le redko rabljenih, štampiljk. Pa sem pomislila, zakaj jih ne bi takole porabila in videla, kaj se da iz njih še "iztisniti". Ti trojčki sicer ne dopuščajo kaj veliko maneverskega prostora pri postavitvah (kar mi ni ravno všeč) in se jih mogoče ravno zaradi tega ne poslužujem prav pogosto.
Spet notranjost z izdelanim žepkom za ...... recimo denar, čeprav je lahko tudi kaj drugega.

Ja Čarobna.....žal mi je, nisem niti pomislila, da si tako blizu. Seveda bi rade volje prišla naokoli. Kot si videla sta bila z menoj tudi Domen in Ana. Ampak če bi prišli, bi bili v spremstvu duhovna, kajti on je bil ta dan naš šofer po vaših koncih  :) :)
Album se počasi razvija (ko tole spišem, se moram končno lotiti platnice, glede na to, da je cca 10 fotografij še v trgovini). In upam, da bo tisti, ki ga bo dobil za darilo, z njim zadovoljen in mu bo v lep spomin. Sicer se še moram domislit, kako ga shranit, ampak to bo na vrsti šele zvečer ali jutri zjutraj.
Drugače pa.......Še Vedno Nam DOGAJA. Ker pa so to že stvari, ki ne sodijo ravno na ta blog..... si lahko več pogledate na Svetu otroku v zadnji objavi. Tu pa le ena fotka iz včerajšnjega dneva.

5 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka, lepo si uporabila manjšo štampiljko :)
    Prav luštno je spremljat vaša potepanja in nastajanje albuma, pa čeprav ne komentiram vedno. Berem pa te :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je sladka! Prava lepotica!
    Vsem skupaj vam želim veliko časa za skupna potepanja in podvige!

    OdgovoriIzbriši
  3. Taka čisto tvoja čestitka, tudi meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. ko bi mene vsaj pol tvoje "dirkaške" oplazilo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika