sreda, 3. junij 2009

Za 50. let z rožami

Hčera mi je naročila voščilnice za 50. let.
Naredila sem nekaj mešanih, saj je bila na zalogi zgolj samo ena, pa še ta mogoče malček bolj primerna za moškega.
So čisto različne, dve od njih delane po predlogi od Penny, ana od Angele in dve po moji predlogi.
Razen tele imajo vse tudi izdelano notranjost.
Več fotografij in o tem kako so narejene pa na moji spletni strani. Skupno je pet različnih voščilnic za Abrahama.

O tej moji spletni strani nikoli nič kaj posebno ne pišem. Ker že od vsega začetka delam sama, sem z delom še kar zadovoljna, saj je odraz tega kar znam in zmorem in mi časovno še nekako znese. Tudi s samim obiskom sem zadovoljna, saj se je števec obiskov v petih mesecih obrnil za 17000 obiskovalcev. Kar je vsekakor proti mojim pričakovanjem. Zaradi varnosti in pa ker so tu še moji blogi s prav takšno tematiko(in so vsi truje združeni na spletni strani), imam tam komentiranje onemogočeno.

Lepo sredo želim, pa čeprav je takšna....malo kisla in nič kaj prijetna kar se temperatur tiče.

4 komentarji:

  1. Zelo lepo, sem pa prvič obiskala tvojo spletno stran, super. Sploh nisem vedela zanjo, jo moram malo pod drobnogled vzeti.Najlepša mi je čestitka s križem:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi čestitki, še naprej ostajaš zvesta svojemu prepoznavnemu stilu.

    OdgovoriIzbriši
  3. What a gorgeous card Marika,l love the image and colours.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika