sobota, 20. junij 2009

Kaj imajo skupnega sloni in barve......

.......ne vem.
Mogoče to, da živijo v slikovitih pokrajinah, kjer je tudi vse polno barv. Ali pač tisti cirkuški sloni, ki jih tako ali drugače oblačijo.

Moji današnji sloni so kar črni, le postavila sem jih na pisane barvne podlage.

Kot prva, ki jo bom izpostavila, je tale, ki jo lahko prijavim na dva izziva, kjer so zahtevali paper piecing:
Creative inspirations in pa Lili of the Valley.

Sloni so odisnjeni večkrat in lepljeni preko drugega. Seveda sem jih obrezovala. Tisti v spodnjem vogalu je enkrat odtisnjen na rumen papir in drugić oranžnega,
Dodala sem še prepleteno vrvico in pa dva vogalčka , ki sta obrisana s črnim gel pisalom.


Tudi v notranjosti se pojavi oranžen slon.

Podlaga(vzorčast papir) je moje čečkanje.
Nekega dne, ne dolgo nazaj, sem čečkala in čečkala. Prva iz teh papirjev na v zadnji objavi na Svetu otrok. Potem sem nekje zasledila, da je za izziv tema Džungla. In čečkarije so počasi začele dobivati podobo tega sveta. Seveda pa sem uporabila tudi močne barve.

Tole čečkanje je včasih prav pomirjujoče.
Ob vikendih imam ponavadi obiske in sorodniki, ki pridejo, se zadržijo kar dolgo. Pa sedimo za mizo, pijemo, včasih kaj pojemo in jaz zraven čečkam. Le list papirja, podlaga in dve pisali.

Podlago si pripravim že prej, nadaljujem z delom kadar se mi zljubi.
Izziv z džunglo nisem lovila, ujela...le papirji so nastali.

Vsaka izmed štirih je popolnoma drugačna, vse štiri imajo tudi izdelane notranjosti. Skupni pa so papirji in barve med rdečo,oranžno, rumeno in kančkom črne.

Dve imata v okrasnem ozkem traku dodane še mravlje.

Ali ste vedeli, da se sloni resnično bojijo mnogočesa.
Predvsem takšnega vremena kot je danes, ko švigajo strele in grmi. Takrat iz gozda vedno pridejo na plano, ker so neizmerno prestrašeni.
In še ena slonja zanimivost. Sloni so tudi veliki ljubitelji vina in žgane pijače. Za to slednje so pripravljeni narediti marsikaj.

10 komentarjev:

  1. Super sloni in podlaga papir je tudi enkaratna čečkarija- sem si jo kar shranila:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. uuu, super kombinacija:))

    mi je všeč:))

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful cards Marika,l love the image and papers.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  4. Res zelo lepo narejene čestitke. Super kombinacija barv! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi s preprosto štampljko, brez barvanja znaš narediti zanimive in lepe čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, tile so pa čisto zame!!! Čudoviti. Rada vidim slone na izdelkih!

    OdgovoriIzbriši
  7. Papir je totalno perfekten. Kaj uspeš ti narediti s "čečkarijo", huh!!

    OdgovoriIzbriši
  8. super super in se enkrat super tile sloni so res perfektni =)

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful cards, love the papers. Thanks for joining us at Creative Inspirations.
    xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Love these cards dear such fabulous colours and wonderful image your PP is superb
    Hugs Jacqui xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika