ponedeljek, 22. junij 2009

Dva izziva za sprostitev


Huh...že moja druga objava danes!

Saj sem kot servis, ki skrbi za objavo tekočih novic.

Prva je narejena po izzivu na Crafty Creation, kjer je tema how does your garden grows. Torej kako raste moj vrt???? Moram reči, da je tale izbira motiva kar prava. Naša češnja je neverjetno zrastla in tudi neverjetno obrodila. Češnja pri češnji.

Motiv je že čakal pobarvan (z vodenimi barvicami in čopičem), treba ga je bilo samo še nekako umestiti na podlago. Lepila sem ga na rumeno in zeleno osnovo in potem okrasno naluknjala rob. Ozadje (nekakšne žuželke, ki jim ne vem imena) so spet eno izmed mojih čečkanj, delane s tušem in čopičem (seveda so tele že tiste, ki sem jih skenirala in natisnila). Vsi naokoli so se mi smejali, ko nisem skrivala navdušenja, da mi je uspelo naristi žuželko, kajti jaz sem resnično antitalent za risanje.

Enobarvno zeleno ozadje sem senčila in potem nanj natisnila četico mravljic. Tudi te (ob tropu drugega mrčesa, ki je pač v vsakem naravnem vrtu/zemlja pri nas ni bila z nikakršno stvarjo gnojena ali špricana že več kot 30 let) namreč srečate na našem drevesu, vrtu (poleg tatinskih srak in pa našega mačka, ki vsakemu pomaga obirati češnje). Mravlje so tudi v notranjosti. Skupaj z dvema izsekanima drevesoma.

Namesto češenj pa sem na drevo dodala svetleče "sadeže". Tudi tem ne vem imena, ampak po moji predstavi naj bi bilo slastni.....skoraj tako kot češnje.

Naslednja pa je črno bela.
Delana po izzivu na Creative Card Crew, kjer so želeli črno in še eno barvo.

Motiv z notami na žici je dobil še malo ptičico z cvetom. Pikasto ozadje in pikasti gumbi....vse tja do črnih rožic v okrasni borduri. Izdelana je tudi notranjost, kamor so se preselili nekateri motivi iz ospredja in pa pikast papir.
Je večja velikost voščilnice, tiste, ki ji pravimo amerikanka (po ovojnici).

Sedaj pa upam, da bo danes mir pred menoj. Čeprav me nekaj nosi od veselja, da sem dokončala vse tekoče zadeve ob zaključku šolskega leta in to še malo pred rokom in ne čisto zadnji dan kot je moja navada.




5 komentarjev:

  1. Thanks for joining us at Crafty Creations with this beautiful card!!! Lovely work!!!

    Sweet greetings,
    Saskia :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Črno bela je prav lepa, jaz ne zmorem iz teh dveh barv narediti nič.

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful cards Marika,l love the images and colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a lovely garden themed card!! Love those images!! Thanks for joining us at Crafty Creations Challenges, Marika!
    smiles,Deena

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, fantastic cards! I just love the layout and elegance of the black and white card, thanks for joining us at CCC this week. Joey.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika