četrtek, 18. junij 2009

Blok za zapiske in voščilnica škatlica

Huh...je tudi vam kaj vroče?

Meni že dva dni močno, ampak temu ni kriva samo neznanska vročina zunaj, ampak tudi biti v neprestanem pogonu. Sicer je za ustvarjanje manj časa, kot bi si želela. Nekaj stvari je le nastalo.
Gre za tiste kompletke, ki sem ga naredila tudi moji hčeri za rojstni dan, le da so tokrat brez velike škatle z malimi origami škatlicami. Spremenila sem tudi "lebdeče" elemente, ki so tokrat po tri rožice in en metuljček. V notranjosti še odtis peresa in prav tako na karo bloku.
En del v notranjosti voščilnice je ostal neštempljan, ker jetam prostor za spominski verz (po želji naročnice).
Kompletom je skupna ta škatlica/voščilnica, le da sem tokrat slikala brez sredinskega pokončneka vstavka, kjer pride ime. Imena so pač zaenkrat še skrivnost(pa ne moja).
Tudi papirji so različni (zunanji je enak samo na dveh).
Z okrasnim papirjem je oblečena lepenka. Vsak stranski rob pa je še ojačan z barvnim kartonom v pripadajoči barvi.
Spet sem uporabile pike, tako na blokih, kot škatlicah.....ponekod črne, drugje zlate. Rada imam te pike, ki so mi tako prijetne na otip.
Še zadnja za danes.........

7 komentarjev:

  1. Kako hudi kompletki , pa kako lep papir.Joj ti pa res znaš-bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kompletki! Meni je tudi všeč papir in barve, ki si jih izbrala.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj, kako lepi so tejle kompletki. Zelo mi je všeč izbira motivov in barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni kompletki. Papirji, ki si jih uporabila so res zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res hudi kompletki, prejemniki bodo gotovo zelooo zadovoljni. In samo to ti je uspelo ustvariti ... uf, jaz bi rabila cel mesec!

    OdgovoriIzbriši
  6. What a beautiful creations Marika.

    hugs Riet.x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika