četrtek, 1. april 2010

Mala princeska, princ

Zadnje čase sem narejena na bolj redka javljanja.
Za vsako stvar so nekje svoji razlogi in tudi jaz jih imam.
Predvsem seveda manj ustvarjam. Razlog? Po nekaj dolgih tednih naj bi bila "rešena" ene bolečine. Ne še čisto povsem in trenutno se še bolj "kotalim" skozi življenje, saj naj ne bi hodila. Ampak naj bi bilo bolje. Se včasih počutim malček nasrečno. Veliko premišljujem o Pepelki in srečnem koncu pravljice, kmalu po tistem, ko ptički grulijo o šolenčku polnem krvi (le da jaz nimam šolenčka in dvomim, da me tam na koncu čaka kakšen nov princ). Konec pa naj bi le bil dober. Pozabljeno nešteto neprespanih noči, zakopane bolečine in čez nekaj časa se bom lahko odpravila na kakšno turo hoje. Super!

O princih in princeskah govori tudi moja današnja objava. Takšne napise sem namreč dodajala novim kompletom vrečk, ki vsebujejo še ali mini album za štiri fotografije ali pa pokončno easel obliko za eno samo fotografijo in seveda voščilnico.

Osnova je tisti tanki in zmuzljivi ovojni papir o katerem sem že pisala.
Fotografije sem strnila v tejle predstavitvi

 Različni kompleti, ki so jim skupni: trije deli; pike in črte ter spet pike in črte (v papirju, obrisovanju, lepljenju....), rožice, napisi v krogu.

8 komentarjev:

  1. Ojoj, tole pa sploh ni luštno, da si na tak način ne-mobilna :( Želim ti, da bolečine čimprej minejo!

    Vrečke so pa luštne in domiselni kompletki! Pa se ne vidi, da te je papir kaj zezal, veš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ti žeim čim prejšnje okrevanje. Te vrečke pa so mi fantastične in papir izpade zelo dobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pišuka, kaj si pa delala!!!!Pazi nase in naj hitro mine.
    Te vrečke so pa mega luštne, prav zaradi papirja. Zelo , zelo je lep!Kje so ga pa tvoje dečve nabavile?:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Živahne vrečke, lepe barve.
    Zraven pristavim: držim pesti za srečen konec v tvoji zgodbici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii pikice in karo, moja naj kombinacija.
    In da ti povem...mislim da moja mami okreva po ravno takšenm posegu kot ti. Upam, d abosta obe čimprej mobilni....

    OdgovoriIzbriši
  6. O, joj, tole pa je bilo neprijetno!!

    Vrečke pa kot vedno popolno dovršene! Nič preveč in nič premalo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Držim pestiti za hitro okrevanje. Vrečkice so pa dodelana v nulo. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajoj, kok so te pa mesarili, da so potem porabili toliko povoja?

    Držim pesti, da se čimprej zazdravi :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika