nedelja, 11. april 2010

Pri meni še kar rastejo.....

...albumi iz vrečk namreč.

Sicer ne kot gobe po dežju, pa vseeno.  Rada jih delam.


Eden je narejen v sončnih barvah. Rumenim, rdečim in oranžnim odtenkom je dodano še kanček bele in živo roza. Po njem se sprehajajo papirne dvoplastne rožice in gumbki, dodala sem nekaj nepravilnih okroglih oblik in veliko obrisovala, okrasno luknjala robove.....
Drugi je v bordo belih tonih in tudi tu sem uporabila papirne rožice, le da so gumbe zamenjali okrasni beli kamenčki. Stranske bordure so dodajane z 3d trakovi.
Še pogled na delno razprto notranjost.

Vsi trije do sedaj narejeni pa na kupčku na moji spletni strani.(tam so fotografije vseh listov v notranjosti in še nekaj podrobnosti).

5 komentarjev:

  1. Lepi albumi, vsi po vrsti, ampak najbolj mi je v oči padel tisti v sončnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni albumi in dobra ideja tole iz vrečk :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja!!!Tokrat mi je rdeč tako zelo lep!!!!!!Res si neutrudljiva, toliko narediš!

    OdgovoriIzbriši
  4. Videti je, da jih zelo rada delaš in zelo domiselna si ob tem. Mi je pa ta prvi tako všeč v teh barvah.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika