petek, 9. april 2010

Moji prijatelji...saj vem...že spet

En albumček iz te serije sem že predstavila.

Tokrat pa še dva iz te serije. Prvi je "dvojka" ali "2". Sem jih poimenovala kar s številkami, saj je vsem skupen napis na prvi strani Moji prijatelji.  Potem pa kakorkoli pač že....kdo je čigav prijatelj.
Tale drugi je bolj rozast, bolj punčkast.
Predstavitev notranjosti si lahko ogledate TULE.
Pa še trojka. V modro belih odtenkih in z ribicami.
Tudi za tega sem poslikala notranjost.

7 komentarjev:

  1. Tudi ti so lepi. Všeč mi je, kako si reciklirala stare mape! Domiselno in učinkovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so lepi. Tudi notranjost je domislena in ravno prav razgibana. Zanimivo bi ga bilo videti še potem ko bodo notri fotkice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti res nikoli ne počivaš. Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ribice so me v mislih že odpeljale na morje in med mehurčke :). Fletne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč, pa napisi moji prijatelji-Hudo!!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika