nedelja, 28. marec 2010

MIX objava -ali po domače

Dnevi tako zelo bežijo, da datume na koledarju komaj sledim. Hvala bogu za satelitske ure, saj bi drugače še to premikanje zamudila in se jutri zjutraj čudila kam neki gre ta svet.


Po "nevemkakože"(hčerin izraz za njene mojstrovine) skupaj dano darilce za materinski dan. Sem namreč ljubiteljica izdelkov s temno čokolado. Sicer ne od nekdaj, pač pa zgolj zadnjih nekaj let (kakšnih 6 jih bo). Je pa paketek še vedno zavit tako kot je prišel v moje roke. Mislim, da ga bomo danes zvečer načeli.

Druga me je presenetila z pikastimi ovojnimi papirji, zaradi katerih je nastal takle nered na delovno odlagalni površini. Tako mamljivo so me klicali in zapeljivo gledali. Škoda ker so ti ovojni papirji tako zmuzljivi in je tako delo z njimi precej težko. Ali pa jih ne obladam, nisem z njimi skupaj na isti valovni dolžini. Saj se da kaj narediti (o tem kasneje), a je tako zamudno, jaz pa bi.....seveda da rada bolj hitro in ne tako počasi.

Kar nekaj načetih projektov je na temle pultu, pa v moji glavi divja še nekaj drugih, novih, drugačnih. Če bi jih slučajno pospravila na kakšen kupček, jih preprosto ne bi nikoli dokončala.
Naslednja fotografija pa....

...mandala na platnu(akrili) moje najmlajše.
Polno hišo je treba tudi nahranit. Tako smo oni dan spekli 6 zelenjavnih pic, vsako malo drugače:
Kaj je še novega, aktualnega....?
Aha!!! Imamo nov način konzerviranja v naši hiši.

Vsak dan sveže, nič pokvarljivo, ne redi, brez konzervansov.....
In za konec še...(kot sem že zgoraj omenila) -navkljub vsej tankosti in zmuzljivosti, se da kaj narediti tudi iz ovojnega papirja (napovednik).

2 komentarja:

  1. Res vsega po malem:):):)
    Čakam kaj boš pokazala , kaj si naredila iz papirja- mi je všeč:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. O vau, pri vas pa je bilo dogajanja in toliko vseh stvari na kupu. Odlično ste konzervirali in pice izgledajo zelo slastno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika