torek, 9. marec 2010

Kličem pomlad

V hladnem torkovem dnevu, ko se vedno znova oziram skozi okno, kdaj bodo izpod neba priplesale snežinke, ki nam jih obljubljajo....kličem pomlad. Z barvami, rožicami, z vsem svojim srcem.
Še eden izmed kuvertnih albumov, tokrat spet malo drugače.



Kuverte sem med seboj zašila.

5 komentarjev:

  1. Super!!!!Tudi jaz si že močno želim pomladi.Zgleda , da me je zima hotela dotolčti, pa sem se še močno prehladila. Upam, da bo tvoj album, poln barv in energije res priklical pomlad in sonček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen kuvertni album! Sem mela nekje tutorial...pa ga moram poiskat, ker so me pošteno zasrbeli prsti, ko sem tvojega videla :) Pa še idejo sem dobila, kako zelene rožice ponucat ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa kombinacija barv. V teh turobnih dneh, ko si vsi želimo pomladi, postane človeku kar toplo pri srcu ob pogledu na tako lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res me zanima koliko porabiš za en tak album. Koliko nekih detajlov, papirja, različnih oblik. Res odlično narejeno in prav tako tudi izgleda. Super ti gre od rok, resnično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz se "derem" skupaj s tabo!!! Marec je letos "zahinavil"! Hvala za rožice, mi dajo vsaj malo upanja, da bo tega sneženja kdaj konec!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika