sobota, 3. januar 2009

Takšna, malo zbegana sobota

...se je dogajala danes.
Vsaj meni. Dobila sem nekakšen napad lenobe, ki se ga prav nič nisem branila. To se je začelo že dopoldan in po kosilu (svaljki s porovo smetanovo omako) mi je bilo čisto vseeno, kaj se dogaja okoli mene. Bilo bi lepo, če bi lahko tako ostalo. Pa ......
Obiski, pa drugi obiski in sedaj tretji obiski, ki ravno bučno komentirajo dogajanje med rokometno tekmo, ki je bila na sporedu. Kakšen mir je bil!
Pa vseeno. Še vedno po malem pospravljam mojo šaro in našla sem že bog si ga vedi kdaj izrezan motiv za 3d tehniko. Pa sem ga kar uporabila in nastala je tale voščilnica.
Žal ne vem več od katere iz coc-a je predloga(ko bom imela čas in voljo, bom malo prebrskala), vsekakor pa je čudovita. Temne zelene dele in črne črte sem posula z srebrnim mioks prahom. Bleščeč videz je res bleščeč. Dodala sem samo še štiri kotne nalepke, tudi že davno kupljene v Artu, ko so bili še na stari lokaciji.
Pa kakšen papirček sem obljubila, za valentinovo, namreč
Tukaj ena , ostale pa bom dodala v album in v slide bar.

2 komentarja:

  1. Čudovita čestitka! Da ti olajšam iskanje, predloga je od Sketch Saturday. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. AAaaaaa????
    Sedaj sem pa čisto zmedena.
    Ti misliš postavitev? Ker jaz sem mislila katera je naredila tole 3d predlogo. S postavitvami se jaz ne obremenjujem še veliko, ker mi ne gre. Meni pač pade na papir kot pade.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika