nedelja, 25. januar 2009

Ko rože zacvetijo za naju

Pri piramidni tehniki mi je vedno tako zanimivo opazovati, kako pod tvojimi prsti nastaja slika. Sploh kadar gre za tisti način, ki mu pravimo "ink save" ali "varčevanje barv". Takrat so v sredini prazni kvadratki in vidiš zgolj samo robove slik.

Čeprav vem, kateri motiv se bo na koncu pokazal, pa me vendar vsakič znova prevzame tisti čudoviti občutek pričakovanja.

Za danes dve voščilnici krizantem, predloga pa ponovno od ene članic coc-a, prav tako predloga tiskanega ozadja, ki je posuto s z velikimi cvetovi.

Prva ima roza ozadje.
Vzorčast papirček je moje delo, lepila pa sem ga na bordo ozadje in obrezala v zanki liniji ter dodala na ozadje. Napis sem oblikovala računalniško in sicer tako, da sem ga umestila na zamegljeno ozadje krizantem. Tudi napis je lepljen na bordo ozadje, na voščilnico pa dodan s 3d blazinicami.

Kot je videti se bordo barva ponovi še pod osnovnim motivom, pri obeh stranskih (zunanji in notranji) borduri , okrasnem posnemanju šivov naokoli in pa v srcu iz (mislim da) klobučevine. Borduri sta narezani z okrasnimi škarjami.

Naslednja ima nežno rumeno ozadje. Vzorčast papir s cvetovi krizantem sem lepila kar naravnost na ozadje, tako da sem naokoli puščala viden tanek rob rumenega.

Isto ozadje sem uporabila še kot trikotne vstavke v notranjosti in pa za pravokotno podlago napisu, ki je lepljena na rumeno ozadje in rahlo senčena po robu z rjavo. Naokoli sem zavezala dva rumena papirnata trakca in vse skupaj na osnovo pritrdila s 3d trakovi. Tudi tu se pojavlja bordo barva -pod osnovnim motivom in napisom.

Ker mi je vse skupaj delovalo nekako preveč monotono, sem dodala še dva "foto vogalčka" (sem jih kar tako poimenovala), ki sta prav tako lepljena na rumeno ozadje in na osnovo dodana s 3d blazinicami.

Oba motiva imata 5 plasti sestavljanja piramidne.

1 komentar:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika